• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400081107958
  • خبرنگار : 71234

انتقاد میرمحمدی از اظهارات ضد واکسن کرونا در مجلس

انتقاد میرمحمدی از اظهارات ضد واکسن کرونا در مجلس

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طرح اظهارنظرهایی مثل ضد واکسیناسیون کرونا در مجلس انتقاد کرد و گفت که مجلس باید همراه با دولت بحث واکسیناسیون را دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز سه شنبه بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره علت قطع برق و خاموشی های مکرر در تابستان گفت: طبق این گزارش باز هم خطر کمبود برق و خاموشی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به بحث واکسیناسیون و صحبتهای نقدعلی درباره لزوم اقناع مردم برای تزریق واکسن کرونا گفت: چندین بار از پشت تربیون مجلس اظهارنظرهایی درباره واکسیناسیون شده که خلاف سیاستهای کلی کشور است، امروز با حرکت خوب دولت شاهد واردات واکسن هستیم پس نباید حرفی زده شود که این اقدامات را دچار  ابهام کند.

وی افزود: آیا کسانی که این سخنان را می زنند برایشان کفایت نمی کند که ولی فقیه در منظر عمومی واکسن زده است و ایشان بر این موضوع تاکید دارند، آیا تاکنون حرکات دولت اقناعی نبوده است؟ به نظر شما کسی که واکسن نمی زند و قطع ورود به مجامع عمومی دارد نتیجه ای جز ابتلای دیگران به کرونا به دنبال نخواهد داشت؟ آیا کاهش مرگ و میر از ۷۰۰ نفر در روز به ۱۵۰ نفر در روز به معنای اثر مثبت تزریق واکسن نیست؟ آیا فتوای مراجع تقلید مانند مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و جوادی آملی کفایت نمی کند تا در بحث تزریق واکسن ابهام ایجاد نکنید؟.

میرمحمدی تاکید کرد: این مباحث مطرح شده درباره واکسن در شان مجلس نیست. امروز آثار مثبت تزریق واکسن در کشور و مجامع بین المللی به اثبات رسیده، از نمایندگان می خواهم که همراه با دولت در موضوع واکسیناسیون بوده و کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۱۰:۳۹

ویروس کرونا نه! واکسیناسیون اجباری( فوت افراد در اثر عارضه ی قلبی ناشی از واکسن) سلامت روان مارو نشون گرفته! واکسن نمی‌زنیم. در صورت شناسایی افراد واکسن نزده و اجبار و با زور نسبت به واکسیناسیون ماها، به کوه و کمر و جنگل و بیابون فرار میکنیم. دربه دری بکشیم تو کوه و بیابون خیلی بهتره تا واکسن اجباری. بحث جونمون در میونه. میخاین این پیام منو نشون بدین، میخاین ندین! اما اینو به بالادستی ها بگین! و پیامدها و عواقب ناشی از واکسیناسیون اجباری... وزیر خارجه چرا 2 دوز واکسن زد و گرفت؟!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۱۰:۴۵

عههه؟ آره ها! به جاش داریم از عوارض واکسن می‌میریم!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۲ ۱۵:۱۸

صهیونیست، اصولگرا پیوندتان مبارک بلاخره نقاب از چهره اصولگرایان افتاد و دیگر بی پرده اوامر اربابان صهیونیست خود را فریاد میزنند دستور از لندن و تلاویو صادر شده و اصولگرایان باید به جنگ مخالفان واکسم اجباری بروند