• یکشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400080201160
  • خبرنگار : 50291

معاون پارلمانی رییس جمهور:

تحول در بخش های مختلف برنامه دولت سیزدهم / هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

تحول در بخش های مختلف برنامه دولت سیزدهم / هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

ایسنا/تهران معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید برای حل مشکلات کشور از نیروهای کارآمد و متخصص استفاده کرد و به آنان میدان داد و همان الگوی دفاع مقدس را سرلوحه کار قرار داد و این دولت اعتقاد راسخ دارد که هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی شامگاه امروز یکشنبه دوم آبان ماه  در مراسم بزرگداشت هفته وحدت در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین که با حضور پرشور مروم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: دیار ۱۵ خرداد ، پیشگامان و طلایه داران نهضت امام خمینی(ره) است و مردم ورامین ، مردمی ولایتمدار و انقلابی محسوب می شوند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) افزود: پیروی از پیامبر اکرم نباید در ادعا خلاصه شود و باید در سیره و روش زندگی ما، نبی مکرم اسلام به عنوان الگو و اسوه سرلوحه زندگی قرار بگیرد.

حسینی با اشاره به جایگاه نبی مکرم اسلام در قرآن کریم و وظایف مسلمانان نسبت به ایشان ادامه داد: ایمان به پیامبر یکی از وظایف است که امروز دشمنان اسلام تلاش دارد با استفاده از ابزارهای جذاب هنری و فضای مجازی، شخصیت پیامبر اسلام را دچار خدشه کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور عنوان کرد: معرفی نبی مکرم اسلام و یاری پیامبر اکرم از دیگر وظایفی است که در قرآن به آن اشاره شده است و امروز ما وظیفه داریم شخصیت حقیقی حضرت محمد را معرفی کنیم.

معاون رییس جمهور ، مردم ورامین را از ادامه دهندگان راه پیامبر اسلام معرفی کرد و افزود: مردم ورامین در ۱۵ خرداد احساس مسئولیت کردند و حمایت از امام را حمایت از راه و رسم پیامبر دانستند و برای دفاع از مرجعیت و ولایت حرکت کردند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب رقم زدند. مردم این منطقه در اوج تاریکی و اختناق شاهنشاهی قیام کردند و امروز ثمره خون مطهر شهدای ۱۵ خرداد به وضوح قابل مشاهده است.

حسینی با اشاده به ضرورت بازگویی شایط قبل از انقلاب گفت: امروز اگرچه کشور گرفتار مشکلاتی است اما باید شرایط قبل و پس از پیروزی انقلاب برای مردم بازگو شود.

معاون رییس جمهور گفت: در هشت سال گذشته در حل مشکلات تعلل ایجاد شد و اینکه رییس جمهوری تا مجلس حاضر نشود و تلاش و کوشش را سرلوحه خود قرار ندهد، قطعا مشکلات حل نخواهد نشود.

حسینی با اشاره به این نکته که دولت به عنوان ایجاد تحول در بخش های مختلف است، اظهار کرد: امام پرچمدار تحول در جامعه بود و امروز دولت تلاش دارد با تاسی از راه و رسم امام راحل و با روحیه و تلاشی که در رییس جمهور وجود دارد، مشکلات را کاهش داده و تحول را در بخش های مختلف انجام دهد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: امروز الحمدالله دولت ، مجلس و قوه قضاییه با هم همراه و هندل هستند و انشالله حرکت های خوبی در کشور انجام خواهد شد و این امر منوط به همراهی مردم است.

معاون پارلمانی رییس جمهور احداث مترو در ورامین را یک اولویت دانست و گفت : در بررسی مشکلات استان تهران، موضوع متروی ورامین نیز بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha