• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400062821137
  • خبرنگار : 50294

۲۱۳ کافو نوری در کردستان نصب و راه اندازی شده است

۲۱۳ کافو نوری در کردستان نصب و راه اندازی شده است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون ۲۱۳ کافو نوری در نقاط مختلف استان نصب شده که نقش مهمی در ارائه خدمات کیفی و کمی VOICEو DATA به مشتریان دارد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مشتریان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی خدمات ارتباطی دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش توسعه وارتقاء کافوهای نوری در ظرفیت وکیفیت انتقال استان افزود: در حال حاضر 213 کافوی نوری در استان نصب و راه اندازی شده است که این آمار نسبت به چند سال گذشته از رشد 154 درصدی برخوردار است.

حکمت افزود: در حال حاضر مشتریان مخابراتی در استان از سرویس های مختلف از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، FTTH، PTP ، PTMP و MPLS  بر بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: فیبرهای نوری دارای کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف‌ پذیرتر هستند و به همین دلیل قابلیت بهره‌برداری و استفاده از آن‌ها نسبت به سیم‌های مسی بیشتر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در نقاط شهری و روستایی برنامه‌ریزی‌های مناسبی با تشکیل کارگروه‌های متخصص صورت گرفته است خاطر نشان کرد: این مهم از استراتژی‌های دارای اولویت شرکت مخابرات ایران و به تبع آن منطقه است.

حکمت تصریح کرد: نصب و راه اندازی کافوی نوری در نقاط مختلف استان همسو با اهداف کلان (رعایت اصل مشتری) مخابرات انجام شده است که شرایط دسترسی مشتریان به اینترنت و ارتباط مخابراتی با کیفیت تر را فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در دنیا با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه است و امروزه اکثر کسب و کارها بر بستر حوزه  ICT انجام می شود، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم مخابرات منطقه، بهینه سازی و به‌روزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری‌های ارتباطی و ظرفیت‌های موجود است.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های مخابرات به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر و تحقق اصل مشتری مداری در این حوزه  بیان کرد: برای رسیدن به این مهم، بیش از پیش از توان و پتانسیل‌های موجود بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha