• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400061611615

برگزاری دومین دوره "سروش تشکیلات" در فارس

برگزاری دومین دوره "سروش تشکیلات" در فارس

ایسنا/فارس به همت بسیج دانشجویی فارس دومین دوره توانمندسازی دانشجویان بسیجی با عنوان «سروش تشکیلاتی۲» در سراسر استان برگزار شد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس سه‌شنبه ۱۶ شهریور در حاشیه برگزاری این دوره، اظهار کرد: در این دوره غیرمتمرکز که به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها در وضعیت کرونایی برای دومین بار اجرا می‌شود، بیش از ۸۰ نفر از رؤسای دانشگاه‌های استان فارس نیز شرکت کردند.

محمدجواد کهندل پور، هدف از برگزاری دوره سروش تشکیلات را بررسی راهکارهای احیاء و تقویت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان فارس برشمرد و افزود: در این دوره علاوه بر رؤسای دانشگاه ها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی در شهرستان‌ها نیز شرکت داشتند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ابعاد آسیب‌های ناشی از کرونا بسیار گسترده بوده و فقط مسئله آموزش را تحت تأثیر قرار نداده است، گفت: موضوعاتی مثل تضعیف بنیه علمی دانشجویان به ویژه در دروس عملی، عدم ارتباط حضوری تحصیلی و علمی دانشجو با استاد، کمرنگ شدن فعالیت‌های تشکلی در دانشگاه ها، تضعیف رشد شخصیتی و اجتماعی دانشجویان جدید الورود و اثرات منفی روانی ناشی از استفاده بیش از حد فضای مجازی برای دانشجویان و ده‌ها مورد دیگر را می‌توان از تبعات منفی دوران کرونایی برشمرد.

او با بیان اینکه دوره توانمندسازی «سروش تشکیلات» به مدت ۳ روز، به صورت غیر متمرکز در ۲۲ شهرستان استان فارس با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان عضو شوراهای بسیج دانشجویی برگزار شد، اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین دوره با راهکارهای جذب، آموزش، توانمندسازی، بکارگیری و کادرسازی در بسیج دانشجویی آشنا شدند.

کهندل‌پور، حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها در کنار رؤسای دانشگاه‌ها در دومین دوره سروش تشکیلاتی را نقطه عطفی برای حل مشکلات موجود ناشی از دوران کرونا دانست و عنوان کرد: در این راستا راهکارهای مؤثری برای پویایی و نشاط دانشگاه در آینده نزدیک ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha