• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400061511325
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

با هدف احیای سنت حسنه مواسات؛

مهرواره اوج با محوریت مساجد در خراسان جنوبی آغاز شد

مهرواره اوج با محوریت مساجد در خراسان جنوبی آغاز شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی گفت: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این استان آغاز شده است.

حجت‌الاسلام احمد رضایی، امروز دوشنبه ۱۵ شهریور در نشست خبری اظهار کرد: در ماه‌های گذشته جشنواره مهرواره همدل را با شعار مسجد محله‌محور و محله مسجدمحور برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی از آن بدست آمد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲ هزار مسئله محلات توسط فعالان مساجد استان شناسایی شد، افزود: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است و از ۳۰ مرداد همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز شده و تا ۲۳ آبان نیز ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبری مبنی بر استمرار کمک‌های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی هدف از برگزاری مهرواره اوج را ارتقای خدمت‌رسانی مساجد به عموم مردم ذکر کرد و ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی روش‌های حل مسئله و شناسایی امامان جماعت فعال از آثار مثبت این مهرواره است.

رضایی گفت: براساس طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مهرواره در مساجد اهل سنت و شیعه استان برگزار می‌شود، یادآور شد: تاکنون در خراسان‌ جنوبی ۷۸۳ مسجد و امام جماعت به اوج‌گیری نهضت مواسات در راستای تاکید فرمان رهبری لبیک گفته‌اند.

وی یادآور شد: اکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰ مسجد در خراسان‌ جنوبی فعالیت دارند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha