• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400060906964

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع):

اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد

اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد

ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورند، کار پلیس مشکل‌تر، حساس‌تر و با ظرافت بیشتری است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که کار شما ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری سه‌شنبه ۹ شهریور در دیدار فرمانده انتظامی فارس، کار نیروی انتظامی را از کارهای مهم کشور عنوان و اضافه کرد: اگر امروز همه ما به راحتی در جامعه زندگی می‌کنیم به دلیل فداکاری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای امنیتی و انتظامی است.

او اظهار کرد: در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورند، کار پلیس مشکل‌تر، حساس‌تر و با ظرافت بیشتری است و این موضوع نشان می‌دهد که کار شما ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) عنوان کرد: مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در جامعه هستند و پلیس را از خودشان می‌دانند.

در ادامه سردار حبیبی، رئیس پلیس فارس ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام کلانتری به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) گفت: نیروی انتظامی استان فارس در راستای پیشبرد اهداف خود و انجام مأموریت‌های محوله نگاه ویژه‌ای به آستان مقدس شاهچراغ(ع) دارد و از این ظرفیت و فرصت به خوبی استفاده می‌کند.

او گفت: خوشبختانه استان فارس با توجه به اقدامات انجام گرفته و همچنین همراهی و همکاری خوب مردم با فرهنگ این استان با نیروی انتظامی، در وضعیت امنیتی مطلوبی قرار دارد.

فرمانده انتظامی فارس ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی استان و اقدامات و عملکرد پلیس، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند، با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha