• دوشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060805774
  • منبع : نمایندگی همدان

تحویل ۴ دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان‌های نهاوند

تحویل ۴ دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان‌های نهاوند

ایسنا/همدان مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از تحویل چهار آمبولانس مجهز به بیمارستان‌های شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیامک دانشور دوشنبه ۸ شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با پیگیری نماینده مردم شهرستان و مسئولین حوزه درمان استان چهار آمبولانس مجهز و مدرن تحویل بیمارستان‌های نهاوند شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طی ۱۳ سال گذشته آمبولانس‌های بیمارستان‌های نهاوند به لحاظ فرسودگی مشکلاتی را برای بخش درمان ایجاد کرده بودند، افزود: طرح نوسازی آن‌ها طی یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و برای جذب آمبولانس جدید رایزنی از  طریق استان به عمل آمد.

دانشور از تحویل آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های "آیت‌الله علیمرادیان" و "شهید قدوسی" خبر داد و در ادامه با اشاره به جذب دیگر تجهیزات بیمارستانی، تأکید کرد: با توجه به اینکه بخشی از تجهیزات بیمارستان "علیمرادیان" دچار فرسودگی شده بود و قابلیت ارائه خدمات لازم را به بیماران نداشت ما به دنبال نوسازی این تجهیزات بودیم که با پیگیری‌های لازم این کار عملی شد.

وی ادامه داد: از آن جا که بیمارستان تازه تأسیس "شهیدقدوسی" فاقد تجهیزات به‌روز بود و قادر به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ویژه در ایام کرونا به مراجعین نبود همین مسأله نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: با تلاش‌ مسئولین استان و شهرستان طی یک سال گذشته تجهیزات پزشکی مانند دستگاه بیهوشی، ام‌آرآی، سی‌تی‌اسکن، دستگاه ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن‌ساز، دستگاه رادیولوژی، دستگاه سنجش تراکم استخوان و سی آرم جذب و خوشبختانه بیمارستان شهید قدوسی نیز فعال شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌های این شهرستان علاوه بر مراجعین بومی تعدادی از بیماران شهرهای اطراف را نیز پذیرش می‌کند نیاز به تجهیزات به‌روز دارد که امیدواریم این مسأله مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha