• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060402904
  • منبع : نمایندگی همدان

افتتاح ۸ پروژه کشاورزی در رزن

افتتاح ۸ پروژه کشاورزی در رزن

ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از افتتاح ۸ پروژه کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

محمود فتحی  در گفت وگو با ایسنا، گفت: در هفته دولت امسال ۸ پروژه بخش کشاورزی در ۲شهرستان رزن و درگزین به بهره برداری خواهد رسید.
وی  با بیان اینکه این پروژه ها  در زمینه های آب و خاک، دامداری و گلخانه با اعتباری افزون بر ۱۴میلیارد تومان در سطح شهرستان رزن و درگزین به بهربرداری خواهد رسید، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
وی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های همکاران در واحدهای مختلف و همت و کوشش و همکاری کشاورزان و بهره‌برداران عزیز در شهرستان‌های رزن و درگزین در سال گذشته، موفقیت‌هایی در تحقق برنامه های بالادستی و سیاست‌های تعریف شده سازمان جهاد کشاورزی به دست آمده است.
وی خاطر نشان کرد: از جمله در تحقق اهداف پروژه های اولویت دار سند راهبردی و برنامه های عملیاتی سه ساله توسعه کشاورزی با عملکرد ۲۶۸درصد دو سال پیاپی کسب رتبه اول استانی را کسب کرده ایم.

فتحی با اشاره به  جذب ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات گلخانه، افزود:در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸۰ به خصوص در زمینه توسعه گلخانه ها با بیش از ۴۵ میلیارد تومان و در سطح ۱۸ هکتار ۵۵ درصد تسهیلات پرداختی استان را توانستیم جذب کنیم.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستانهای رزن و درگزین با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۱ میلیارد تومان در بخش کشاورزی در این شهرستان ها،برای ایجاد واحدهای صنعتی در زمینه های آب و خاک،دامداری و توسعه گلخانه ها سرمایه گذاری شده است، گفت: تعدادی از این طرحها به بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در حال تکمیل است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: با پیاده سازی و بهره برداری از این طرح ها می تواند اثرات اقتصادی در شهرستان ایجاد کند.
فتحی با بیان اینکه در سامانه رصد ثبت ۳۲۵ نفر اشتغال جدید را داشته ایم، افزود: رتبه اول استانی شهرستان‌های رزن و درگزین در ایجاد اشتغال ثبت در سامانه رصد را کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه چندین طرح بزرگ و اثر گذار در اقتصاد و ایجاد اشتغال در این شهرستان در حال اجرا است که از طرح های کم نظیر در استان است، گفت:مجتمع گلخانه‌ای ۳۰ هکتاری (عمان) در ۲۶ واحد و با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد از جمله این طرح هاست.
وی ادامه داد:در این مجتمع ۱۵ واحد به بهره برداری رسیده و ۱۱ واحد در حال ساخت بوده که امید است در دو ماه آینده اکثر این واحدها به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha