• پنجشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400052819548
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

۵ هزار ماسک بین خانواده‌های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد

۵ هزار ماسک بین خانواده‌های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، پنج هزار عدد ماسک بین خانواده‌های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد.

مهدی هنری، روز گذشته ۲۷ مرداد در برنامه توزیع ماسک در حاشیه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۱۱۰ عدد ماسک و ۲ هزار و ۸۰۰ بسته بهداشتی در این مناطق شهر توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به راه‌اندازی تیم‌های حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: هزار و ۸۰۰ نفر جهادگر در قالب طرح شهید سلیمانی در استان فعال هستند و پیش‌بینی می‌شود تا بعد از عاشورا این تعداد به بیش از ۲ هزار نفر برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فعالیت‌هایی نظیر تامین مایحتاج خانواده‌های درگیر کرونا و تامین غذای گرم برای خانواده‌های درگیر کرونا در حال انجام است و روزانه ۲۰۰ نفر  غذای گرم توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه سایر ملزومات و مایحتاج مورد نیاز بیماران کرونایی خریداری می‌شود افزود: امروز هم اقلام بهداشتی حفاظتی مانند ماسک رایگان و بسته‌های بهداشتی در نقاط حاشیه شهر و نقاط محروم توزیع شد.

هنری تصریح کرد: با کمک خیران توانستیم ۴۰ هزار عدد ماسک تامین کنیم که پیش‌ بینی می‌شود در اوایل هفته آینده توزیع ‌شود.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون در قاب طرح شهید سلیمانی چهار هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و حمایتی بین خانواده‌های درگیر کرونا توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین جهادگران ما اعلام آمادگی کرده‌اند تا در صورت نیاز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعزام شوند.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۰ نفر از جهادگران اعلام آمادگی کرده‌اند تا در صورت نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حضور پیدا کنند.

هنری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۸۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف حمایتی و در قالب طرح شهید سلیمانی با ۲ هزار و ۶۰۰ جهادگر آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha