• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400052417526
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:

احمدعباسی ستاره فوتسال ایران است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: احمدعباسی بی شک یکی از ستارگان فوتسال ایران است، بازیکن بسیار خوبی که امیدوارم سال های آینده تیم ملی را این نسل بسازند.

محمد کشاورز امروز (پنجشنبه- ۲۴مردادماه) پس از پیروزی تیمش در مقابل فرش آرا مشهد، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود. از شروع تا انتهای بر بازی مسلط بودیم.بچه ها امروز خیلی خوب بازی کردند و توپهایمان به گل تبدیل شد.

وی افزود: ضمن احترام فوق‌العاده ای که برای تیم فرش آرا و کادر فنی این تیم قائل هستم، اما باید بگویم بر بازی تسلط داشتیم و مستحق این نتیجه بودیم، از بازیکنانم راضی هستم، امروز تلاش زیادی داشتند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تعطیلی بازی های هفته چهارم لیگ برتر گفت: هرچند ما تابع لیگ هستیم، اما به هرجهت تیم ها برنامه ریزی دارند و باشگاه بلیت کرمان گرفته و سایر اقداماتی که لازم بوده را انجام داده است. بهتر است این تصمیمات زودتر گرفته شود، هرچند می دانم کمیته برگزاری تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات انجام می دهند و ما برای بازی هفته چهارم آماده هستیم، اما در نهایت تابع قوانین و دستورات سازمان لیگ عمل می کنیم.

کشاورز در ارتباط با صحبت های سرمربی تیم فرش آرا در خصوص اعتراض به داوری و اینکه صدای هر تیمی که بلندتر باشد روی داوری تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: هر دو تیم معترض بودند، شاید تیم ما در ۲ یا ۳ صحنه که بسیار واضح بود، اعتراض داشت، ضمن احترام به داوران توقع داریم که دقت خود را بیشتر کنند.

وی اضافه کرد: خدا را شاهد می گیرم با سرو صدای نیمکت مخالف هستم و نیمکت آرامی داریم، اما گاهی پیش می آید. نیمکت آنها هم شلوغ بود دلیل نمی شود که من هم مصاحبه کنم چرا آنها اعتراض داشتند؟ گاهی کنار زمین که ایستاده ای بر اثر فشار بالای بازی ممکن است اعتراض داشته باشیم، اما اینکه بخواهیم از داور نتیجه بگیریم درست نیست، آنقدر به توانایی بازیکنانم ایمان داریم که دست به چنین کارهایی نمی زنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند همچنین در خصوص غیبت سپهر محمدی، گفت: سپهر محمدی شب گذشته کمی مشکل گوارشی داشت اجازه دادیم استراحت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha