• چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400052014433
  • منبع : نمایندگی قزوین

توسعه کسب‌وکار با همراهی مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین

توسعه کسب‌وکار با همراهی مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین

ایسنا/قزوین یک طراح لباس گفت: در حوزه طراحی لباس اشتغال بانوان فعالیت دارم و برای توسعه آن از مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی کمک گرفتم؛ در حال حاضر ابتدای راه هستم و امیدوارم با شرکت در کلاس‌های کسب‌وکار مرکز شتابدهی بتوانم کسب‌وکارم را توسعه دهم.

پرستو برابرپور که در حوزه طراحی لباس فعالیت دارد، در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: ۱۵ سال است که در حوزه خیاطی فعالیت دارم، پیش‌ازاین آموزشگاه خیاطی داشتم و به‌صورت شخصی لباس می‌دوختم اما بعد از تحصیل در رشته طراحی لباس در حال حاضر در حوزه طراحی لباس فرم اشتغال ویژه بانوان فعالیت دارم.

وی افزود: با توجه به شرایط اجتماعی موجود لباس‌هایی که نیاز جامعه است را طراحی می‌کنم، برای مثال دختران نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال همواره برای تهیه لباس با مشکل روبه‌رو هستند و لباس مناسب سن خودشان که مطابق قوانین پوشش ایرانی و اسلامی باشد در بازار پیدا نمی‌کنند به همین منظور در این بخش وارد شدم.

این طراح لباس اظهار می‌کند: یکی دیگر از بازارهایی که احصا کردم تولید لباس ورزش ایرانی و اسلامی ویژه بانوان بود که در حال حاضر پنج برند معروف در کشور در حال فعالیت هستند اما اغلب طرح‌های این طراحان برگرفته‌شده از برندهای خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم بسیاری از معلمان ورزش از مانتو و شلوار استفاده می‌کند و صرفاً یک کاور یا گرمکن ورزشی روی آن می‌پوشند بنابراین لباسی با رنگ‌های شاد طراحی کردم و سعی کردم در به کار بردن خطوط به موضوع روانشناسی نیز توجه کنم، همچنین اصول ایرانی و اسلامی مانند قد لباس را مورد توجه قرار دادم.

برارپور تأکید کرد: برای توسعه کسب‌وکارم به مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین مراجعه کردم، با توجه به مشاوره صورت گرفته باید سرمایه‌گذاران را متقاعد کنم که با من همکاری کنند، در حال حاضر در ابتدای راه هستم و امیدوارم با شرکت در کلاس‌های کسب‌وکار مرکز شتابدهی بتوانم کسب‌وکارم را توسعه دهم.

وی یادآور شد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلی که با آن روبه‌رو هستم تأمین اعتبار است، همچنین بازاریابی و چگونگی ورود به بازار کار از اهمیت بالایی برخوردار است که در این دوره‌های آموزشی با آن آشنا خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha