• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400051711780
  • منبع : نمایندگی سمنان

۷ واحد صنعتی راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند

۷ واحد صنعتی راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند

ایسنا/سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از راه اندازی مجدد هفت واحد تولیدی صنعتی راکد در سالجاری خبر داد.

علی تشنه دل در دویست و نود و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به ریاست شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال چهار جلسه بررسی مشکلات واحدهای راکد تشکیل شده و موانع اصلی و پیش روی ۱۱ واحد راکد مورد بررسی و رتق و فتق قرار گرفته است که تا پایان تیرماه امسال ، ۷ واحد صنعتی راکد ، احیا و به چرخه تولید برگشته اند.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده پیرامون واحدهای راکد ، تملیکی و ورشکسته افزود: در استان سمنان ۴۵ واحد تملیکی بانکها وجود دارد که با برگزاری و فعالسازی جلسات مدیریتی و بازدیدهای میدانی ، ۱۶ واحد با قابلیت راه اندازی مجدد شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه به بیان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات در استان پرداخت و گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۲۳۱ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

تشنه دل تصریح کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۵هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۴۱ واحد به ارزش حدود ۴۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۸۰ واحد به ارزش حدود ۴۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ادامه داد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به ۶۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha