• دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400051107530
  • منبع : نمایندگی همدان

کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند افتتاح شد

کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند افتتاح شد

ایسنا/همدان کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با هزینه چهارمیلیارد و ۷۰۰میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، شهردار نهاوند دوشنبه ۱۱ مرداد در آیین افتتاح این پروژه، گفت: هزینه اعتباری این کارخانه چهار میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان که از محل فروش هفت دستگاه ماشین‌آلات و ۵۰۰ میلیون تومان هم از منابع داخلی شهرداری نهاوند تأمین شده است. 

محمد حسین‌پور اظهار کرد: ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در زمان شهردار سابق(یوسفیان) خریداری شده بود و بابت آن دومیلیارد هزینه پرداخت شده بود و این دستگاه‌ها در حالی که منابع مردم نهاوند بود در انبارها در حال خاک خوردن بود و بلااستفاده مانده بود.

وی ادامه داد: برای این‌که این ماشین‌آلات بلااستفاده نمانند ۱۰ دستگاه آن را با تجهیز کردن مورد استفاده و به‌کار گرفتیم و  هفت دستگاه دیگر که مورد استفاده نبود با حمایت شورای شهر و پیگیری نماینده مردم نهاوند در دیوان محاسبات  مجوز فروش دستگاه‌ها گرفته شد و هزینه آن را بر اساس توافق با دیوان محاسبات، صرف راه‌اندازی کارخانه شن و ماسه کردیم.

حسین‌پور افزود: در حال حاضر این کارخانه به‌عنوان یک منبع درآمد پایدار شهری برای شهرداری محسوب می‌شود که هم مصالح مورد نیاز شهرداری را تأمین خواهد کرد و بسیاری از هزینه‌های شهرداری را کاهش خواهد داد.

امام جمعه نهاوند نیز در ادامه این مراسم گفت: همه مسئولین باید بدانند که مردمی که در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب سختی‌های زیادی کشیدند و دست از انقلاب برنداشته‌اند، خدمت به این مردم عبادت است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا با بیان اینکه آنچه ماندگار است نتیجه عمل انسان‌ها در جایگاه‌های آن‌هاست و این رفتن و آمدن‌های مسئولین نیز طبیعی است و باید از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آن‌ها قدردانی شود، تأکید کرد: خدمات حسین‌پور شهردار نهاوند در نهاوند ماندگار خواهد بود و مردم هم خواهند دید و ذخیره خدمت وی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha