• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400042820197
  • خبرنگار : 71552

تمجید فدراسیون‌جهانی از برنامه توسعه راهبردی موی تای ایران در بخش زنان

تمجید فدراسیون‌جهانی از برنامه توسعه راهبردی موی تای ایران در بخش زنان

فدراسیون بین‌المللی موی‌تای(IFMA) با انعکاس گزارشی در سایت خود از توسعه و نگاه ویژه انجمن موی تای ایران در بخش زنان تمجید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  فدراسیون ‌انجمنهای ورزشی، فدراسیون بین‌المللی موی تای در گزارشی در سایت خود از توسعه و نگاه ویژه انجمن موی تای ایران به بخش زنان تمجید کرد.

در گزارش فدراسیون بین‌المللی موی تای آمده است: انجمن موی تای ایران با مدیریت آگاهانه جواد نصیری به عنوان یکی از اعضای شورای ریاست فدراسیون جهانی و مشارکت کامل کمیته ملی المپیک ایران برنامه راهبردی هشت ساله ای را تدوین و اجرا کرده و این برنامه چشم انداز و محور توسعه موی تای زنان در ایران بوده جایی که نه تنها تعداد ورزشکاران این حوزه رشد کرده بلکه حضور زنان در سکوهای جهانی ارتقا داشته و مهمتر اینکه در تربیت داوران و مربیان زن عملکرد قابل توجهی داشته است.
به طرز قابل تحسینی موی تای ایران یکی از موفق ترین کاروان های اعزامی زنان را در مسابقات جهانی ترکیه و آسیایی امارات داشت که اجرای صحیح و دقیق برنامه های آموزشی مدون باعث ارتقاء دانش و تجربه بین‌المللی زنان شد.
ایران نخستین فدراسیون و انجمن ملی بود که با هماهنگی فدراسیون جهانی و شخص استفان فوکس دبیرکل و خانم سوگلسی رییس کمیسیون‌ زنان ایفما یونیفرم مخصوص زنان خود را طراحی کرد و این پوشش الگویی شد برای کشورهای اسلامی و الهام بخش برابری جنسیتی در موی تای دنیا.
"انجمن ‌موی تای ایران اعتقاد دارد بسیار مهم است تا مطمئن شویم رشد و ارتقاء در مسیر جنبش المپیک و ایده‌آل هایش است."
"برابری جنسیتی یکی از اهداف مهم نه تنها به عنوان بخشی از اهداف برنامه توسعه پایدار سازمان ملل، بلکه از اهداف ایفما نیز است و به همین دلیل از صمیم‌ قلب به موی تای ایران برای کار فوق العاده هدایت تغییرات مثبت اجتماعی و تاثیرات آن در رشد ورزش در آینده نزدیک تبریک می گوییم."
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha