• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400042215782
  • خبرنگار : 50294

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در تابستان

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در تابستان

ایسنا/کردستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در تابستان جاری خبر داد.

صدیقه عبدالهی امروز سه شنبه(۲۲ تیرماه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی انجام می شود .

وی با بیان اینکه در همین راستا کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی در سطح استان با هدف مداخله آموزشی و جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی به منظور تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی این دانش آموزان تشکیل شده است، عنوان کرد: کمیته‌های متناظر در سطح شهرستان‌ها و مناطق و هم چنین مدارس با حضور اعضای شورای مدرسه تشکیل و برنامه های ابلاغی، اجرایی می‌شود.  

عبدالهی بازه زمانی اجرای طرح را از روز شنبه ۱۹ تیرماه تا چهارشنبه سوم شهریور ماه ۱۴۰۰ به میزان دو جلسه آموزشی در هر هفته و جمعا ۱۴ جلسه آموزشی عنوان کرد و گفت: این طرح در تمام مدارس ابتدایی برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول لازم الاجرا می باشد .

معاون آموزش ابتدایی استان به مخاطبین طرح نیز اشاره کرد و افزود: دانش آموزان دوره اول ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی، ریاضی و علوم تجربی مشمول این طرح هستند.

عبدالهی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی از پتانسیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز در اجرای طرح استفاده کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha