• چهارشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400041611822
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید سیستم پخش خودرو ارزان و باکیفیت

راهنمای خرید سیستم پخش خودرو ارزان و باکیفیت

سیستم خودرو به گروهی از محصولات دیجیتال پخش و تقویت صدا متناسب با فضای خودرو گفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیجی سونی، محصولات دیجیتال پخش و تقویت صدا شامل انواع: رادیو پخش، آمپلی‌فایر و بلندگو اسپیکر خودرو است. شرکت سونی یکی از برترین شرکت‌های تولید محصولات صوتی خودرو است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه مناسب یک سیستم پخش خوب و باکیفیت برای ماشین خود از بهترین محصولات سونی جمع کنید. در ادامه با برخی از این محصولات آشنا می‌شویم.

آشنایی با سیستم‌های پخش خودرو سونی

سیستم ماشین سونی تنوع بسیاری دارد که از انواع رادیو پخش ساده و ارزان‌قیمت، تا مدل های گران قیمت پخش تصویری سونی را در بر می‌گیرد. پس اگر قصد خرید سیستم خودرو دارید باید بدانید، قیمت ضبط سونی، بستگی به نوع کاربرد و انتظارات شما متغیر است که در ادامه با چند مدل پخش خودرو سونی از انواع ارزان تا گران‌قیمت آشنا می‌شویم.

رادیو پخش سونی مدل DSX-A۱۱۰U

رادیو پخش A۱۱۰ یکی از مدل‌های ارزان‌قیمت و پرفروش سونی است که قابلیت پذیرش دیسک ندارد؛ اما می‌توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی USB و کابل AUX از آن به‌عنوان سیستم پخش استفاده کنید. بنابراین شما می‌توانید با فلش و اتصال تلفن همراه، موسیقی دلخواه خود را از طریق آن پخش کنید. برخی از امکانات دیگر این رادیو پخش عبارتند از:

· توان خروجی ۲۲۰ وات، ۴ عدد ۵۵ وات

· پنل قابل جداشدن

· اکولایزر ۱۰ باندی

· دکمه EXTRA BASS

رادیو پخش سونی مدل MEX-N۴۳۰۰BT

این رادیو پخش یک سیستم پخش خودرو سونی با قابلیت پذیرش و پخش CD، توان ۲۲۰ وات، درگاه USB و AUX، قابلیت جداشدن پنل و ۱۰ باند اکولایزر گرافیکی است. رادیو پخش N۳۴۰۰BT سونی می‌تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل شود و توانایی ساپورت برنامه‌های SongPal و Music Center برای کاربران اندروید و IOS از ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

پخش تصویری سونی مدل XAV-AX۸۰۰

پخش تصویری AX۸۰۰۰ یکی از جدیدترین سیستم‌های پخش تصویری خودرو سونی با امکانات بسیار است. این دستگاه دارای توان خروجی ۲۲۰ وات و ۳ خروجی ۵ وات برای تقویت صدا است. مانیتور این سیستم پخش دارای ابعاد ۸.۹۵ اینچ و یکی از بزرگ‌ترین مانیتورهای تصویری خودرو با رزولیشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. برخی از فناوری‌های به‌کار رفته و امکانات این سیستم پخش خودرو عبارتند از:

· قابلیت اتصال از طریق پورت‌های AUX، USB و فناوری بلوتوث

· فناوری WebLink برای نمایش محتوای صفحه تلفن همراه روی نمایشگر سیستم

· پخش تعداد زیادی از فرمت‌های موسیقی صوتی و تصویری

· قابلیت کنترل موزیک با دستورهای صوتی باند، اسپیکر و ساب‌باکس خودرو سونی

یکی از مهم‌ترین اجزای یک سیستم صوتی خوب و به قول معروف خفن، داشتن بلندگوها و اسپیکر باکیفیت است. در این زمینه بهتر است فریب برندهای متفرقه را نخورید و به توانایی‌های برندهای مشهور مانند سونی اعتماد کنید. قیمت باند سونی نیز به‌ عوامل متعددی چون توان خروجی، ابعاد، توان خروجی RMS و حساسیت آن بستگی دارد.

باند و اسپیکر خودرو XS-GTF۱۰۳۹

این باند و اسپیکر سونی دارای حداکثر توان خروجی صدا ۲۱۰ وات، حساسیت ۸۸ دسیبل و توان خروجی RMS مداوم ۳۰ وات است. سایز این محصول در حدود ۴ اینچ است و در خودروهایی مانند سمند، پراید و تیبا بدون هیچ برشکاری می‌توانید به‌ راحتی آن را روی در جلویی نصب کنید. امپدانس این اسپیکر ۵ اهم است و فرکانس پاسخگویی آن ۷۰ تا ۲۴ هزار هرتز است.

بلندگو خودرو سونی مدل XS-GTF۱۶۳۹

این بلندگوی ۶ اینچی سونی توان خروجی صدایی معادل ۲۷۰ وات دارد. توان خروجی RMS مداوم آن نیز ۴۵ وات است. شکل این بلندگو دایره‌ای و از سری XS با تیوتر و کیفیت مناسب است. همچنین فرکانس پاسخگویی آن ۵۵ تا ۲۴۰۰۰ هرتز و حساسیت آن ۹۰ دسیبل است.

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-FB۱۳۱

این اسپیکر و باند خودروی سونی دارای ابعاد ۱۳ اینچی، حداکثر خروجی صدای ۲۳۰ وات و توان خروجی RMS مداوم ۳۵ وات است. شکل این بلندگو نیز دایره‌ای است و از محصولات خوب سری XS به شمار می‌آید. فرکانس پاسخگویی این بلندگو ۵۰ تا ۲۱۰۰۰ هرتز و حساسیت آن ۸۴ دسیبل است.

ساب‌باکس خودرو سونی مدل XS-GTX۱۲۲LT

این ساب‌باکس خودرو سونی یکی از محصولات پرفروش و محبوب شرکت سونی است که دارای وزنی معادل ۱۲ کیلوگرم و ابعادی در حدود ۳۹ در ۳۹ در ۷۲ سانتی‌متر است. این ساب‌باکس دارای شکلی استوانه‌ای، توان خروجی ۱۳۵۰ وات، توان RMS خروجی ۳۵۰  وات و حساسیت ۸۰ دسیبل است.

ساب‌باکس خودرو سونی مدل XS-NW۱۲۰۲E و XS-NW۱۲۰۲E

هر دو این ساب‌باکس ها یا ساب‌ووفر سونی جزو پرفروش ترین ها بوده و بترتیب دارای ۱۸۰۰ و  ۱۳۵۰ وات توان خروجی می‌باشند.

آمپلی‌فایرهای سونی

آمپلی‌فایرها در سیستم‌های صوتی کیفیت صدای خروجی دستگاه را تقویت می‌کنند. درجه تقویت این دستگاه‌ها نیز براساس مدل و برندها آن‌ها متفاوت است. شرکت سونی برخی از بهترین آمپلی‌فایرها را در قیمت‌های متفاوت و توانایی‌های متفاوت تولید می‌کند.

· آمپلی فایر سونی مدل SONY XM-GS۱۰۰: توان خروجی ۱۱۰۰ وات

· آمپلی فایر سونی مدل SONY XM-N۱۰۰۴: توان خروجی ۱۰۰۰ وات

· آمپلی فایر سونی ۶ کانال بلوتوثی SONY XM-GS۶DSP: توان خروجی ۱۵۰۰ وات

· آمپلی فایر سونی اکسپلود مدل SONY XM-N۵۰۲: توان خروجی ۵۰۰ وات

بهترین سیستم پخش خودرو را در دیجی سونی جمع کنید!

وبسایت دیجی واردکنندگان و نمایندگی فعال فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع محصولات شرکت سونی است. این شرکت در فروشگاه اینترنتی خود، جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات صوتی و تصویری خودرویی شرکت سونی را برای علاقمندان گردهم آورده است.

از دیگر محصولات فروشگاه دیجی سونی می‌توان به انواع تلویزیون سونی، ساندبارهای سونی، بلندگوهای ایستاده و سینمای خانگی سونی اشاره کرد. تمامی محصولاتی که از این فروشگاه دارای گارانتی اصلی می‌باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha