• سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400041510733
  • خبرنگار : 71552

افقری: از قبل به ما اعتماد نشد!/ هدفم مدال بازی‌های آسیایی است

افقری: از قبل به ما اعتماد نشد!/ هدفم مدال بازی‌های آسیایی است

شناگر ایرانی در پاسخ به اینکه، چرا با وجودی که تاریخ ثبت نام برای سهمیه یونیورسالیتی ۲۰ جون بود تیم شما بعد از این تاریخ به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شد؟ گفت که "از قبل به ما اعتماد نشد".

به گزارش ایسنا، مهرشاد افقری توانست بعد از ۱۴ سال در مسابقات شنا انتخابی المپیک بلغارستان در ماده ۱۰۰ پروانه رکورد B المپیک را کسب کند. با این وجود فینا متین بالسینی را به دلیل فیناپوینت بالاتر تا قبل از تاریخ بسته شدن سهمیه یونیورسالیتی به عنوان نماینده شنا ایران در ماده ۲۰۰ پروانه معرفی کرد و افقری از حضور در المپیک بازماند. 

مهرشاد افقری بعد از عدم راه‌یابی به المپیک توکیو به ایسنا گفت: بگفته فدراسیون شنا مهلت معرفی بنده ۵ روز انقضا شده بود و با این شرایط نامه‌ای تهیه شد و من به فینا معرفی شدم و متاسفانه پاسخ فینا مثبت نبود.

شناگر ایرانی در پاسخ به این سوال که چرا با وجودی که تاریخ ثبت نام برای سهمیه یونیورسالیتی ۲۰ جون بود تیم شما بعد از این تاریخ به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شد؟ گفت: چون از قبل به ما اعتماد نشد تا همراه تیم ملی برویم و البته هدف من و بقیه سهمیه اعطایی نبود و برای کسب سهمیه تلاش کرده بودیم که خداروشکر میسر شد.

او در پاسخ به این سوال که اگر اسامی برای سهمیه یونیورسالیتی به فینا اعلام‌ نمی‌شد آیا شما مسافر توکیو بودید؟ گفت: با توجه به حضور در مسابقه بلغارستان که به صورت رسمی اجرا شد نمایندگان چند کشور برای کسب سهمیه نیز حضور داشتند و مسلما زمان اعلام کسب سهمیه میسر بوده است.

افقری در خصوص شیوع کرونا و تاثیرش در مسابقات گفت: من قبلا هم گفته بودم که کرونا فرجه‌ای برای من بود. من سنم کم بود و با این یکسال تعویق من توانستم رکوردهایم را نزدیک کنم و خدا را شکر به ورودی المپیک هم رسیدم.

وی در خصوص حضورش در مسابقات جهانی گفت: در حقیقت آن مسابقات هم همان‌طور که المپیک با تاخیر مواجه شد مسابقات جهانی هم با تاخیر برگزار خواهد شد. هنوز مطمئن نیستم تاریخ دقیق برگزاری چه زمانی است.

افقری در مورد هدفش برای آینده گفت: اولین هدفم مدال بازی‌های آسیایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha