• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400040704816
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

فعالیت ۱۸۹ خانه هلال در اردبیل

فعالیت ۱۸۹ خانه هلال در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فعالیت ۱۸۹ خانه هلال در استان اردبیل خبر داد.

عزت‌الله ضربی هفتم تیرماه در جلسه هم‌اندیشی کاربردی فعالیت‌های امور داوطلبان در هلال احمر اردبیل اظهار کرد: راه‌اندازی خانه‌های هلال یکی از رویکردهای جمعیت هلال احمر در سال جاری است.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته هلال احمر با راه‌اندازی ۱۴ خانه هلال در مناطق مختلف روستایی استان اردبیل تعداد خانه‌های هلال به ۱۸۹ خانه رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این خانه‌ها پایگاهی برای جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود تا بتوانند خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی و امدادی در این خانه‌ها به علاقمندان ارائه شود.

ضربی افزود: در روستاهایی که خانه هلال در آنها وجود دارد، حداقل یک نفر به عنوان مسئول خانه هلال با جمعیت هلال احمر در ارتباط است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این امر زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا در مواقع حوادث بتوان از کمک حال جمعیت هلال احمر برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان استفاده کرد.

ضربی با بیان اینکه کمک به مردم در قالب‌های مختلف باید تنها به خاطر خود مردم انجام شود، اضافه کرد: باید تلاش کنیم که به افراد نیازمند امدادرسانی شده و این کار مقدس مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

وی بیان کرد: به رغم محدودیت‌های مالی و بحث کرونا برنامه‌های هفته هلال احمر در سال جاری به نسبت سال‌های قبل با تنوع خاص برگزار شد و انتظار می‌رود جمعیت هلال احمر در تابستان به تقویت نهادهای آموزشی و امدادرسانی خود در شهرستان‌ها کمکی جدی و راستین داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: با رویکرد هر خانواده یک امدادگر سعی بر این است تا این کار مهم و ارزشمند به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و حداقل آسیب‌ها را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha