به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت نکسفون پرو، سیستم تلفن مجازی یا تلفنهای ابری سرویسهایی هستند که بدون نیاز به سرور و تجهیزات تنها از اینترنت برای دریافت و برقراری تماس استفاده میکنند. تلفن مجازی شما را قادر میسازد تا تماسهای خود را بهتر مدیریت کنید، اطلاعات مشتری را جمعآوری نمایید و روابط محکمتری با مشتریان خود برقرار کنید.
اولین قدم شما در یکپارچهسازی ارتباطات، انتخاب بهترین ارائهدهنده خدمات مجازی در کسب و کارتان است. در این مقاله چندین مورد را شرح دادهایم تا بتوانید بهترین خدمات تلفنی مجازی را برای کسبوکارتان انتخاب نمایید.
امکانات مورد نیازتان از تلفن مجازی را در نظر بگیرید.
برخلاف تلفنهای ثابت سنتی، تلفنهای مجازی راهی کاملاً جدید برای برقراری ارتباط در تجارت باز میکنند به همین دلیل برای انتخاب سرویس تلفنی ابری، یکی از موارد مهمی که باید در نظر بگیرید ویژگیهای مورد نیازتان است که میتواند شامل موارد متعددی باشد که در ارتباطات روزمره کاری شما قرار دارد. امکاناتی که تلفنهای مجازی در اختیارتان قرار میدهند میتواند شامل دسترسی به تلفن سازمانی از با پنل وب و اپلیکیشن، صف و گروه تماس، تلفن گویا، فکس آنلاین، چت سازمانی، انتقال تماس، صندوق صوتی، ضبط و دانلود مکالمات، کنفرانس صوتی، تعریف هقته و روزهای کاری و ... باشد. بررسی و لیست کردن نیازمندیهایتان از تلفن سازمانی به شما کمک میکند بهترین انتخاب را داشته باشید.
ارایهدهندگان مختلف تلفنهای ثابت سازمانی را مقایسه کنید.
با وجود گزینههای فراوان و طبیعت بسیار رقابتی تبلیغات، انتخاب بهترین ارائهدهنده تلفنهای مجازی بسیار سخت است پس با ایجاد فهرستی از نیازها، انتخاب خدمات مناسب و مشخص کردن بودجه، به بررسی ارائهدهندگان بپردازید.
اکثر افراد هنگام مقایسه ارایهدهندگان تلفن ابری، به دنبال نیازهایشان با هزینه مناسب هستند؛ بهطور مثال شاید قیمت در انتخاب ارائهدهنده مناسب در اولویت قرار بگیرد اما ممکن است پایینترین قیمت همیشه بهترین خدمات را ارایه ندهد و عواملی مانند کیفیت خدمات، پشتیبانی مشتری و سایر موارد باید در تصمیم نهایی شما در انتخابتان تأثیرگذار باشد.
حتماً از ارائهدهنده سرویس، دمو رایگان دریافت کنید.
اگر قبلاً از خدمات تلفنی ابری استفاده نکردهاید، ممکن است انتخاب و خرید برای شما مشکل باشد. شرکتهای قابل اعتماد که خدمات مجازی را به مشتریان ارائه میدهند این امکان را برای آنها فراهم میکند تا قبل از خرید سرویس بتوانند از دموی رایگان استفاده کنند تا نحوه کارکرد سیستم را ببینند و مطمئن شوند این سرویس متناسب با نیازهای کسب و کارشان است و با اطمینان خاطر خرید را انجام دهند.
از امنیت و اعتبار شرکت ارائهدهنده مطمئن شوید.
با توجه به اینکه سرویسهای تلفنی ثابت سازمانی از طریق اینترنت اجرا میشوند، نکات مهم امنیتی و حفظ حریم خصوصی در هنگام انتخاب ارائهدهنده باید در نظر گرفته شود زیرا در صورت نداشتن امنیت و رمزگذاری، دادههای شما از نظر فنی بهراحتی قابل هک شدن هستند پس ارائهدهندهای را انتخاب نمایید که اقدامات امنیتی را انجام دهد.
شاخص دیگر امنیت قوی در یک ارائهدهنده این است که چندین مرکز داده در مکانهای مختلف داشته باشند. ارائه سرورهای ابری میتواند اطمینان بیشتری به مشتری جهت پایداری سرور بدهد زیرا با داشتن سرور ابری اگر یک سرور از کار بیفتد، یک سرور دیگر میتواند کار را بر عهده بگیرد. همین مورد برای مراکز داده نیز صدق میکند.
نظرات مشتریان ارائهدهندگان سرویس را بررسی کنید.
روش دیگر برای انتخاب مناسبترین سرویس تلفنی مجازی برای کسب و کارتان بررسی مواردی است که دیگران درباره ارایهدهندگان مختلف میگویند. این کار را میتوانید با خواندن نظرات و توصیفات مشتریان در شبکههای مجازی و دیدگاههای ثبتشده آنها انجام دهید. این به شما درک بهتری از مزایا و معایب ارایهدهندگان مختلف میدهد. همچنین در وبسایتهای اغلب ارایهدهندگان سرویس تلفن لیست مشتریانشان قرار دارد که میتوانید از آنها درباره کیفیت سرویس بپرسید.
گزینههای "پشتیبانی مشتری" را بررسی کنید.
پشتیبانی عالی از مشتری به معنای داشتن ارایهدهندهای است که قول میدهد در صورت بروز مشکلات، پاسخگوی شما خواهد بود. بعضی از شرکتها پشتیبانی مشتری خود را در ساعات مشخصی از روز، 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته ارائه میدهند یا مانند بیشتر ارایهدهندگان در ساعات عادی کاری پشتیبانی تلفنی را ارایه میدهند.
تلفن ابری نکسفون پرو مبتنی پرو فناوری Hosted PBX بوده و به کسب و کارها این امکان را میدهد تا با خرید یک سرشماره ثابت، ظاهری حرفهای به کسبوکار خود بدهند. این تلفن ابری بسیار مقیاسپذیر بوده و در صورت رشد و تغییر در سازمان، میتوان تعداد داخلیها را بهآسانی از طریق پنل مدیریتی نکسفون تغییر داد. نکسفون پرو از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است و کارمندان میتوانند داخلی خود را روی تلفن همراه خود تنظیم کرده و به تماسهای سازمانی در هر مکان و هر زمان پاسخ بدهند. همچنین این سرویس تلفن VoIP امکانات متعدد دیگری مانند تلفن گویا (IVR)، فکس آنلاین، صندوق صوتی، صف تماس، انتقال تماس، ضبط مکالمات، سیستم گزارشگیری تماسها و … را نیز بهصورت رایگان در اختیار مشترکین خود قرار میدهد. همچنین تعرفه تماس نکسفون تا 60% کمتر از سایر روشها است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سرویس تلفن ابری نکسفون و انتخاب شماره دلخواه میتوانید فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات