• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400032619295

فرمانده نیروی انتظامی استان:

افزایش ۱۵۰۰ نفری نیروهای امنیتی خراسان شمالی در انتخابات سال جاری

افزایش ۱۵۰۰ نفری نیروهای امنیتی خراسان شمالی در انتخابات سال جاری

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شعبه‌های اخذ رأی در استان، هزار و ۵۰۰ نفر نیروی پلیس به نسبت دوره‌های قبل افزایش پیدا کرده است.

سردار سعید مطهری‌زاده ۲۶ خردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه ویژه انتخابات که در پایگاه فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس برای برگزاری انتخابات آماده هستند، افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ نیرو آمادگی اعزام به شعبه‌های اخذ رأی را دارند که به نسبت دوره قبل انتخابات، هزار و ۵۰۰ نیرو اضافه شده است.
وی با تأکید براینکه بیش از هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در استان در روز انتخابات فعال خواهند بود، اظهار کرد: به نسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۰۰ صندوق اخذ رأی در استان اضافه شده است و از همین جهت نیروهای امنیتی نیز افزایش پیدا کردند.
وی با بیان اینکه اعزام نیروهای پلیس به شعبه‌های اخذ رأی از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تا زمانی که استانداری پایان مأموریت را اعلام کند، مأمورین نیروی انتظامی در شعب محل مأموریت حضور خواهند داشت.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شما با تاکید بر اینکه مأمورین در شعب اخذ رأی مجهز به دوربین‌های البسه هستند، تصریح کرد: از طریق این دوربین‌ها کیفیت کار مأمورین نیروی انتظامی کنترل می‌شود و این مسئله بسیار مهم است.
مطهری‌زاده در پایان در رابطه با جشن پیروزی جناح‌های مختلف سیاسی پس از انتخابات، اظهار کرد: دریافت مجوزهای برگزاری جشن‌ها پس از انتخابات باید از طریق استانداری باشد و باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha