• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400032618895
  • خبرنگار : 50243

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی:

مردم در انتخابات شورا، اداره شهر را به دلسوزترین‌ها بسپارند

مردم در انتخابات شورا، اداره شهر را به دلسوزترین‌ها بسپارند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: مردم در انتخابات شورای شهر فرصت پیدا می‌کنند اداره شهرشان را به بهترین‌ها و دلسوزترین‌ها بسپارند.

سیدمحسن بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران یک تجدید تنفس و یک نوسازی در کشور است، اظهار کرد: در انتخابات مردم و مسئولین فرصت اظهار نظر و فرصت حرف زدن آزادانه پیدا می‌کنند و این گفت‌وگوی ملی یک هوای تازه و یک قدرت تازه در مملکت ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات شورای شهر فرصت پیدا می‌کنند اداره شهرشان را به بهترین‌ها و دلسوزترین‌ها بسپارند، افزود: مردم از این طریق در سرنوشت شهرشان دخالت می‌کنند و به آبادی و اداره شهرشان می‌پردازند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: شوراهای شهر پس از بسیج بزرگترین نهاد مقاومت ملی در کشور است که در ایام محاصره و تحریم بدون اتکا به دولت شهرها را اباد و مدیریت کردند .

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر مردم لازم است که این امر حیاتی را مورد توجه قرار دهند و به موازات انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان در انتخاب کاندیداهای برتر شورای شهر مشورت کنند، گفت: مردم باید از میان لیست‌های موجود به یک لیست مورد پسندشان رای دهند و یا اینکه با مطالعه سوابق کاندیداها خودشان لیستی را تهیه کرده و در این انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نیروهای بسیار ارزشمندی به تعداد فراوان برای خدمت به مردم در شورا های شهر به میدان آمدند و به شکل انفرادی یا لیستی به معرفی خود و برنامه‌هایشان پرداخته‌اند . البته چون تحقیق و شناخت افراد توسط مردم کار مشکلی است بهتر است که کاندیداها در قالب ائتلاف‌ها به معرفی خود بپردازند و چون شناخت ائتلاف‌های نوظهور برای مردم مشکل است، بهتر این است که چندین ائتلاف در یک ائتلاف ادغام شوند و تشکل‌های شناخته شده قانونی با این ائتلاف‌ها همکاری کنند تا مردم بدانند با چه کسی و یا چه کسانی طرف هستند که در انتخابات شورای شهر مشهد تا حدودی به این توصیه عمل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha