• شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400030100821
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار:

دورهمی انتخاباتی در قزوین باعث تجدیدنظر در تایید صلاحیت کاندیداها می‌شود

دورهمی انتخاباتی در قزوین باعث تجدیدنظر در تایید صلاحیت کاندیداها می‌شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا که برای تبلیغات اقدام به تشکیل دورهمی‌ها و تجمعات اجتماعی در شرایط کرونایی کنند، صلاحیت آن‌ها مجددا بررسی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

هدایت‌الله جمالی‌پور در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که امروز یکم خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین کلیه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها باید با ۳۰ درصد ظرفیت خود فعالیت داشته باشند در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ظرفیت ۳۰ درصدی، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد. 

وی افزود: هیچ علاقه‌ای به تعطیلی واحدهای صنفی نداریم، از مشکلات معیشتی اصناف استان قزوین باخبر هستیم و امیدواریم این قشر فرصت‌هایی را که ستاد مقابله با کرونای استان در اختیارشان قرار داده را به تهدید تبدیل نکنند. 

استاندار قزوین بیان کرد: در حال حاضر نگرانی‌هایی در خصوص کرونای هندی وجو دارد که در صورت مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی‌های مدون می‌توان از بحران جلوگیری کرد، در حال حاضر پیشگیری و مهار ویروس کرونا مهمترین هدف استان قزوین است که با همکاری مردم امکان پذیر می باشد. 

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین در پیک چهارم کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشت بنابراین ضروری است که امروز با جدیت و دقت بیشتر وضعیت این بیماری به نحو احسن مدیریت شود تا از ورود قزوین به پیک پنجم، جلوگیری شود. 

جمالی پور ضمن قدردانی از کمک ها و حمایت های سپاه استان قزوین و قرار گاه شهید سلیمانی در کنترل ویروس کرونا، یادآور شد: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا زحمات زیادی کشیده شده است که حفاظت و صیانت‌ از آن‌ها هنر است. 

وی با اشاره به روند واکسیناسیون اظهار کرد:  انتظار می‌رود واکسیناسیون شهروندان بالای ۵۰ سال تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به اتمام برسد تا نگرانی در این خصوص نداشته باشیم. 

استاندار قزوین اظهار کرد: کاندیداهایی که اقدام به اهدای هدایا، شام و ناهار و پک‌های تبلیغاتی کنند براساس قانون به جرم خرید رای تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 

جمالی پور یادآور شد: کاهش بارندگی‌ها موجب کاهش تولید برق شده و امکان قطع برق شهروندان در صورت عدم رعایت مصرف نیز دور از انتظار نخواهد بود، توصیه می‌شود از قطع برق مراکز درمانی‌، بیمارستان‌ها و کلیه درمانگاه‌ها جلوگیری شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha