• پنجشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1400022316419
  • خبرنگار : 71454

خشم فضای مجازی از اظهارات سیاسی یک بازیگر

خشم فضای مجازی از اظهارات سیاسی یک بازیگر

اظهار نشر «گل گدوت» بازیگر هالیوودی درباره تنش اخیر میان فلسطین و رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید کابران فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، «گل گدوت» بازیگر اسرائیلی فعال در هالیوود در توئیتی درباره تنش اخیر در سرزمین اشغالی که به کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی انجامیده است در صفحه توئیتر خود نوشت: «قلب من می شکند. کشورم در جنگ است نگران خانواده، دوستان و مردمم هستم. این یک چرخه فاسد است که سال هاست در جریان است. اسرائیل شایسته زندگی به عنوان یک ملت آزاد و امن هستند و همسایگان ما نیز سزاوار زندگی مشابه هستند. برای قربانیان و خانواده آنها دعا می کنم و همچنین برای رهبرانمان نیز دعا می کنم تا راه حلی پیدا کنند تا بتوانیم با صلح در کنار یکدیگر زندگی کنیم. برای روزهای بهتر دعا می کنم». 

اظهار نظر «گدوت» به سرعت در فضای توئیتر به یک موضوع پربحث تبدیل شد و بسیاری از کاربران استفاده از واژه "همسایگان" به جای فلسطین و حمایت او از رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار دادند. 

همچنین سابقه دو سال حضور اجباری «گل گدوت» در ارتش اسرائیل نیز موضوع دیگری بود که در فضای مجازی و پس از انتشار اظهارات او مطرح شد و برخی کاربران درخواست او را برای برقراری صلح را زیر سوال بردند و او را شاهد پاکسازی قومی فلسطین و حامی اسرائیل توصیف کردند. 

بازخوردهای منفی به توئیت این بازیگر ۳۶ ساله آن قدر زیاد شد که او ناگزیر به بستن ثبت اظهار نظر در پائین مطلب خود شد. 

«گل گدوت» بیشتر برای بازی در نقش «پرنسس دایانا»  فیلم های «زن شگفت انگیز»، «لیگ عدالت»، «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» و «لیگ عدالن زک اسنایدر» و همچنین بازی در چند قسمت از مجموعه «سریع و خشن» شناخته می شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۲۲:۰۲

الموت لإسرائیل מוות לישראל مرگ بر اسرائیل Death to Israel

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۳ ۲۳:۱۶

خب که چی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۱۸:۳۸

چی چی ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۱۲:۵۱

واقعا لعنت به اسرائیل و سلبریتی های ابله اش

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۱۶:۳۴

اونجای که بهش میگی اسرائیل!!!!همون فلسطینه که ملت!!!!شما اشغالش کردند.برای زنگی آباد وامن تشریفتون رو ببرید به جاهایی که از اونجا اومدین اگه هم بهانه تون افسانه هولوکاسته بریدهمون کشوری که هولوکاست رو انجام داده(آلمان)کشور تشکیل بدید.

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۲۴ ۱۶:۴۸

مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۱۷ ۱۱:۴۵

من عاشق واندر وومن هستم....واقعا عالیه که از صلح حرف می زنه...کاش همه دنیا با هم دوست بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۱۹ ۱۶:۴۸

گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری . هولوکاست به گفته خودشان و حامیان وحشی غربیشان که مدام با شمشیر حقوق بشر در حال بریدن سر ملتهای دنیا هستند در اروپا اتفاق افتاده ولی تاوان آن را باید مردم فلسطین و خاورمیانه پرداخت نمایند. جالبه

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۷

خب این بحث این توییت به کنار و اینکه سینمای هالییود پر از زن های زیبا و فریب دهنده هست که اکثرا عاشق اسرائیل و دارای درجه نظامی هم هستن یه طرف دیگه داستانه! واقعا یکم فکر کنیم کسی که از صلح حرف میزنه خودش مامور ترویج فساد و فحشاست و بقول یک بزرگ مامور جنگ نرم تا با قیافه های فریب دهنده شون سلیقه آقایان رو تغییر داده و بنیان خانواده رو نابود کنن که متاسفانه کردن و طلاق هم زیاد شده...این توییت تازه بخش کوچیکی از فریب های ایناست!