• پنجشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022316246
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

شهادت دانش آموزان بی‌گناه افغان دردی سکوت ناپذیر است

 شهادت دانش آموزان بی‌گناه افغان دردی سکوت ناپذیر است

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی خدمت رسانی دولت قرار داریم مسئولان در بخش‌های مختلف پرتلاش‌تر شوند و خدمتگزاری به مردم را به حداقل نرسانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری امروز (پنج شنبه- ۲۳ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز عید فطر در مسجدجامع اردستان، اظهار کرد: روزه و روزه داری برای ساختن انسان است، برای رساندن انسان به قله تقوای الهی که اگر به این مرحله رسیدیم بدانیم یک ماه روزه داری مورد مقبول خداوند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مسلمانان این است که در زمینه کادر سازی و خودسازی حرکت کنند، افزود: جوانان ما باید بیشتر از این به جوانی و سلامت خود اهمیت بدهند و مبادا دچار زشتی‌های دنیوی شوند.

امام جمعه اردستان با اشاره به وضعیت جامعه که همچنان درگیر ویروس کرونا است، گفت: همچنان باید مواظب سلامت خود و دیگران باشیم و از حضور در تجمعات دوری کنیم. برخی از اقشار جامعه واکسن کرونا دریافت کرده اند اما تاکید شده همان افراد هم باید شیوه نامه های بهداشتی رعایت کنند.

دهشیری تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی خدمت رسانی دولت قرار داریم مسئولان در بخش‌های مختلف پرتلاش‌تر شوند.

وی با اشاره به اتفاقات کشور افغانستان و کشتار جمع زیادی از دختران در مدرسه، گفت: شهادت بیش از ۵۰ دانش آموز بی‌گناه در انفجار کابل دردی سکوت ناپذیر است که هر کسی که بویی از انسانیت برده است، باید واکنش غضبناکی داشته باشد.

به گفته امام جمعه اردستان دشمنان کشور همواره در تلاش برای مایوس کردن مردم هستند و با برنامه ریزی هایی که از ماهها پیش داشتند تلاش می کنند انتخاباتی بی روح در ایران اتفاق بیفتد، اما حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه بار دیگر کشور را بیمه خواهد کرد.

دهشیری با تذکر به انتخاب اصلح در انتخابات شوراهای شهر، گفت: مردم هوشیارتر از گذشته افرادی را برای شوراهای شهر انتخاب کنند که تلاش و همتشان بیش از گذشته باشد و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند در انتخابات رئیس جمهور فردی که دغدغه خدمت به ملت را دارد انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha