به گزارش ایسنا، حجتالاسلام جواد یوسفپور در دیدار با خانوادههای شهدا، جانبازان و آزادگان استان مازنداران به بررسی مهمترین مسائل و مشکلات مختلف خدمترسانی، اشتغال، درمان، حقوقی، آموزش، تسهیلات مسکن، حق پرستاری و برقراری معیشت پرداخت و با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد، یادآور شد: نهادینه کردن اخلاق اداری و افزایش میزان رضایتمندی یکی از فاکتورهای خدمترسانی به جامعه معزز ایثارگری محسوب میشود.
وی با تأکید بر شناخت انتظارات ایثارگران و نظارت بر نحوه ارائه خدمات گفت: در بحث خدمترسانی، نگاه سازمانی ما به حل مشکل ایثارگران عزیز معطوف شده است و بدنبال یک خدمت اثربخش با کیفیت خوب و در خور شأن برای این قشر گرانقدر در بنیاد هستیم.
حجتالاسلام یوسفپور خدمت سریع و به موقع، پیگیری و آگاهی از نتیجه کار، پاسخ درست به ایثارگر، شفافیت در امور، صداقت در گفتار و احترام و برخورد خوب را از اهداف مهم ملاقات عمومی در بنیاد مازندران دانست و بیان کرد: هر خدمتی که برای خانوادههای عزیز شهدا و ایثارگران انجام دهیم در برابر عظمت آنان ناچیز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با ۷۵ تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوههای ایثار اقدامات لازم صورت گرفت. دیدار عمومی با ایثارگران از ابتدای سال جاری در سهشنبههای هر هفته در اداره کل و ۲۲ شهرستان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی به قوت خود باقی است.
انتهای پیام
نظرات