• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400022014049
  • منبع : نمایندگی ایلام

طرح ایران همدل به نیابت از ۳ هزار شهید در ایلام اجرا شد

طرح ایران همدل به نیابت از ۳ هزار شهید در ایلام اجرا شد

ایسنا/ایلام سومین نشست طرح ایران مهربان با موضوع جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی(ع) استان برگزار شد.

 «قنبر موسی نژاد» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این نشست اظهار کرد: طرح ایران مهربان با همکاری حوزه بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان و کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان با هدف جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان به نیابت از ۳ هزار شهید استان  آغاز شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام در اجرای این طرح  در کشور پیشتاز بوده است، افزود: در این مدت با کار جهادی بسیجیان این استان و امدادگران کمیته امداد تا کنون بیش از 6 هزار حامی برای ایتام استان جذب و 57 درصد برنامه هدف گذاری شده در این زمینه محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: تاکنون در جایگاه نخست کشور در این زمینه قرار گرفته و همچنان در سطح کشور پیشتاز است و  جذب این تعداد حامی نه تنها یک کار بزرگ جهادی است بلکه در عین حال، یک کار تخصصی و سیستمی  نیز صورت گرفته است.

سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد:  انجام طرح ایران مهربان در استان ایلام  به نیابت از 3000 شهید استان موفق اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان به صورت جدی در حال انجام است، گفت: برنامه هدف گذاری سپاه و کمیته امداد این است که  تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام به رقم 12 هزار حامی برسد.

شاکرمی در ادامه به همکاری‌های بین کمیته امداد و سپاه اشاره  کرد و گفت: در سال های اخیر در حوزه محرومیت زدایی پروژه های گوناگون با همکاری این دو دستگاه انجام گرفته که مهم ترین آنها در زمینه تأمین مسکن برای محرومان و نیازمندان بوده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  خاطرنشان کرد: امسال در حوزه تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد در تلاش هستیم یک کار جهادی دیگری صورت بگیرد و نیاز مددجویان به مسکن در یک برنامه زمانی کوتاه مدت  برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha