• یکشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400012916794
  • خبرنگار : 50126

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی دراطعام مهدوی در ایلام توزیع می‌شود

بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی دراطعام مهدوی در ایلام توزیع می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در اجرای طرح اطعام مهدوی بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می‌شود.

«قنبر موسی‌نژاد» در  نشست با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: بر اساس برنامه هدف گذاری شده در ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح اطعام مهدوی بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می شود .

وی گفت: علاوه بر توزیع این تعداد سبد غذایی، ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی به همین منظور با هماهنگی و کسب مجوز از ستاد کرونا در طول ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع غذا بین نیازمندان استان خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه سپاه و بسیج همواره در راستای خدمت به محرومین همکاری های بسیار خوبی با کمیته امداد داشته‌اند، تصریح کرد: همکاری‌های قشر بسیج هر وقت  در کنار فعالیتهای خدمت رسانی کمیته امداد بوده باعث برکت و رونق در کار ما شده است و توانسته‌ایم موفق‌ترعمل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره»  استان ایلام ادامه داد: کمیته امداد در سال‌های اخیر علاوه بر همکاری بسیار نزدیک با سپاه و بسیج، با برخی دستگاههای دیگر از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان نیز در خدمت به نیازمندان و قشر مددجو همکاری بسیار نزدیک داشته و تفاهم نامه هایی را هم با این دستگاهها امضاء کرده است.

موسی نژاد با بیان اینکه شتاب بخشیدن به خدمات کمیته امداد و افزایش این خدمات از تأکیدات مقام معظم رهبری در توصیه به مسئولان امداد در سالهای اخیر بوده است، تصریح کرد: بودن سپاه و بسیج در کنار ما در راستای خدمت به محرومین می تواند ما را در رسیدن به این اهداف موفق تر نماید.

وی در ادامه به اجرای طرح ایران مهربان و اکرام ایتام  اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت دستگاههای دیگر و خصوصا بسیج و سپاه تاکنون موفقیتهای خوبی در اجرای این طرح داشته ایم و امیدواریم تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان به برنامه هدف گذاری شده دست پیدا کنیم.

سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز اظهار کرد: کمیته امداد و سپاه همواره در راستای محرومیت‌زدایی از استان و خدمت به نیازمندان تعاملات و همکاری‌های بسیار نزدیکی با هم داشته‌اند که مهمترین بخش از این همکاری ها در زمینه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

وی با بیان اینکه همواره تلاش کرده ایم راه ارتباطی سپاه و کمیته امداد به عنوان دو دستگاه مولود انقلاب در راستای خدمت به نیازمندان مستحکم نگه داشته شود، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هم همکاری این دو دستگاه در چند زمینه مهم از جمله طرح ایران مهربان و موضوع حامی یابی برای ایتام و نیز اطعام نیازمندان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در موضوع اطعام نیازمندان نیز در طول ماه مبارک رمضان با استفاده از امکاناتی که سپاه در زمینه پخت و تهیه غذا در اختیار دارد موضوع توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مدت ۴ شب عملیاتی خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام حامی‌یابی برای ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را یکی دیگر از زمینه‌های همکاری بین کمیته امداد و سپاه استان برشمرد و گفت:  برنامه هدف گذاری شده ما این است که برای ۱۲ هزار  حامی برای حمایت از کودکان  یتیم و نیازمند  جذب کنیم.

شاکرمی افزود: به همین منظور  قرارگاهی در سپاه تشکیل شده است که موضوع حامی یابی برای ایتام و طرح ایران مهربان را رصد و پی گیری نماید تا به حول و قوه الهی این طرح نیز تا پایان نیمه اول ماه مبارک رمضان بر اساس برنامه هدف گذاری شده به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha