• یکشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۳:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400012816200
  • خبرنگار : 71518

اختصاصی ایسنا

افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس/ "سوپرمن" کمتر از سایرین می‌گیرد

افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس/ "سوپرمن" کمتر از سایرین می‌گیرد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با وجود این که این روزها در تیمش می‌درخشد، اما کم‌ترین دستمزد را نسبت به سایر بازیکنان می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در هفته‌های اخیر علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه‌ تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع، کار کند. در این میان اما حسینی عملا دستمزد کم‌تری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گیرد.

بر اساس اطلاعاتی که منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار دادند، سید جلال حسینی برای فصل ۹۸ ـ ۹۷، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه هم برای فصل ۹۹- ۹۸، رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید و حالا برای فصل ۱۴۰۰ ـ ۹۹، پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر  از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی است.

نکته مهم ماجرا هم اینجاست که حسینی به همراه برخی دیگر از بازیکنان، پیش از آغاز فصل جدید، حدود ۴۰ درصد از طلب‌های خود را به باشگاه بخشیدند تا در شرایط سخت مالی، به پرسپولیس کمک کرده باشند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز، ۳۵ درصد از پایه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی در فصل جدید را به حسابشان واریز کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۰۶:۲۱

رقم پایه قرارداداش پایینه ولی مبلغ کلی قراردادش حدود 12 میلیارد تومنه. کسی با قرارداد یک میلیاردی نمی‌تونه تو یکی از گرون‌ترین برج‌های تهران خونه بخره

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۲۰:۳۱

حسود هرگز نیاسود خخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۲۰:۰۵

رقم پایه و کل آپشن ها جمعا حدود دو میلیارد و خورده ای است

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۰۸:۰۶

استاد طبیعیه که یه بازیکن 39 ساله قراردادش کم‌تر باشه. حالا می‌خواد مسی و رونالدو باشه. الان قیمت مسی و رونالدو هم از صلاح و ام‌باپه کم‌تره

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۱۱:۰۴

ربطی ب سن نداره با این سنش بهترین دفاع ایرانه حالا میخواد هر چقدر سنش باشه این از غیرتشه که قراردادش کم‌تره از بقیه است ......

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۰۸:۴۳

پرسپولیس در این سه سال حدود 7 تا 8 میلیون دلار درآمد کسب کرده ولی بازیکن‌هاش از بازیکن‌های تیم رقیب خیلی کم‌تر دریافتی دارند، خدا میدونه اگه برانکو این امپراطوری رو با دست خالی تاسیس نمی‌کرد دولت الان پرسپولیس رو منحل کرده بود یا نه!!!! من به عنوان یک پرسپولیسی خواستار افشای قرارداد تمام بازیکنان پرسپولیس و استقلال هستم تا مظلومیت پرسپولیس بر همگان مشخص بشه، تا مشخص بشه چرا شجاع خلیل‌زاده رو فراری دادند ولی دانشگر و وریا غفوری و فرشید اسماعیلی در استقلال ماندگار شدن، با وجود این تبعیض ها اما زیربنای این دژ مستحکم رو برانکو کبیر ایجاد کرد و با این بادها خشتی از دژ نسل طلایی پرسپولیس بر زمین نخواهد افتاد.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۰۹:۲۳

بنده خدا اگر کرونا اجازه می داد حتما مراسم گلریزان برایشان پرپا می کردیم. در عوض این دکترجان ما (ریا نباشه از شریف گرفتند) دو برابر قانون کار حقوق داره (البته یارانه معیشتی هم رییس چمهور به حسابشان واریز می‌کنند) و حق ایاب و ذهاب و حق تایپ هم میگره و فقط وظیفه منشی گری یک مشاور املاک را انجام میده. حالا بگذریم که کلی کلاس هم از مراجعه کنندگان (که اکثرا آقازاده‌ها هستند) نصیبش میشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۰۹:۲۷

1/872/000/000 فقط پایه حقوق؛ حالا بماند پاداش و آپشن ها و...واقعا شرم آور است . آنوقت فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه‌های ایران سال‌ها در جست‌وجوی کار برای پایه حقوق حداقل وزارت کار یعنی دو تا سه میلیون.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۰۶:۵۷

حسودی چقدر

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۲

به دوستان استقلالی برخورد!

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۱۱:۴۴

خیلی از مقامات دولتی هم حقوق پایه حدود 10 میلیون دارند اما 100 میلیون به عنوان پاداش و ... میگیرند

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۱۴:۵۴

اینها الان فقط حاشیه‌ است برای تیمی که عزم کرده قهرمان آسیا شود. استقلالی‌ها مطمئن باشن با این ترفندها نمی‌تونن کاری از پیش ببرن.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۱۹:۱۵

الان این حاشیه‌ است؟ داره میگه جوون‌ترها یاد بگیرید بازیکن با این همه سابقه و کاپیتان تیم بودن داره با رقم کم‌تر کار می‌کنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۲۹ ۱۶:۰۱

بعد از برد پرسپولیس، حالا این چه خبری است که شما منتشر می کنید. دم همگی گرم و به امید قهرمانی. چرا آقایان دژاگه و نوید کیا و دیاباته و بقیه بازیکنهای تراکتور و سپاهان و استقلال را نمی نویسید

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۱۱:۳۰

رقم واقعی قراردادش چنده؟ اصولا اینگونه افراد دو تا قرارداد دارن یکی واسه پخش کردن تو رسانه ها و فقط جنبه کلاه گذاشتن سر مردمه و یک قرارداد اصلی که مطمئنا 15 میلیارد تومن هست. مثل وریا غفوری.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۰۵:۵۵

۱- من میگم کلا فوتبال به عنوان ورزش چیز خوبیه ولی اگه بخواد به سمت حاشیه و فضولی تو کار این و اون بره مثل همین مقاله اون لذت خودش رو از دست میده ۲- تو رقابت‌های آسیایی دیگه قرمز و آبی و سبز و زرد وجود نداره و همه برای یه کشورن توی لیگ برتر هر کشوری کری خوندن و رقابت بین تیم‌ها وجود داره ولی تو آسیا تیم نماینده اون کشوره و درصورت قهرمانی اول پرچم کشور بالا هست بعد تیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۰۶:۲۵

شما نوشتین ماهم باور کردیم

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۲۱:۰۰

من که سید جلال و همه بازیکنان پرسپولیس رو قبول دارم و حیف است که سید جلال بره، اخه چقد حسودی چقدر

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۰۷:۴۸

وریا الان رقم قرارداد پایش 14 میلیارده چرا به پرسپولیسی ها بر نمیخوره ولی 1 میلیارد و 800 به استقلال بر میخوره

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۰۹:۱۴

پرسپولیس مدیون‌ این بازیکن بی‌نطیر و با اخلاقه ربطی به سن نداره به کارایی داره پس باید بیشتر باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۰۹:۲۴

بازی کنه خیلی خوبیه واقعا هرچی باشه حقشه

avatar
۱۴۰۰-۰۱-۳۰ ۱۰:۵۹

درود بر غیرتت واقعا مردی مرد

avatar
۱۴۰۰-۰۲-۰۱ ۱۷:۴۵

درود بر شرفت آقا سید با غیرت . .