• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400011809143
  • خبرنگار : 50404

معاون استاندار تاکید کرد

عبور از موج چهارم کرونا با همراهی مردم

عبور از موج چهارم کرونا با همراهی مردم

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریم از مرحله چهارم شیوع بیماری کرونا که از سه روز گذشته آغاز شده است با همدلی و رعایت مردم عبور کنیم و شاهد بحران شدید در استان خراسان رضوی و مشهد نباشیم.

محمدصادق براتی امروز ۱۸ فروردین ماه در آیین تجلیل از خادمان برگزیده کشوری قرآن کریم که در سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از امروز متاسفانه شرایط مشهد مقدس و برخی شهرهای استان خراسان رضوی به وضعیت قرمز درآمده است. اما در ۱۴ ماه گذشته که با این بیماری درگیر بوده‌ایم، خوشبختانه استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد در مقابله با این بیماری خوب عمل کرده و آمار بستری‌ها و فوتی‌های ما همواره نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده و  با بحران جدی در خراسان رضوی روبه‌رو نبوده‌ایم.

وی افزود: باوجود اینکه مسافرت‌ها و موارد این‌چنینی وجود داشته است، اما خوشبختانه تا کنون به خوبی از بحران‌ها گذر کرده‌ایم و امیدواریم که از مرحله چهارم شیوع ویروس کرونا که از سه روز گذشته ایجاد شده است نیز با همدلی و رعایت مردم گذر کنیم  و باعث بحران شدید در استان خراسان رضوی و مشهد نباشیم.

باید پیرو شعار مقام معظم رهبری برای امسال قدم‌هایی برداشته شود

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همه ما موظف هستیم طبق شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال در نظر گرفته‌اند و سیاست‌هایی که پیرو آن تعریف می‌شود قدم برداریم. در رابطه با موضوع «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها» باید بگویم وقتی موضوع تولید پیش می‌آید، اذهان ما متوجه مسائل بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی می‌شود که آن بخشی از این مسئله است.

براتی ادامه داد: تولید فقط مرتبط با بنگاه‌های تولیدی و صنعت نیست و در بخش قرآنی که موضوع این نشست بوده، نیز هست و طبیعتا تشکیل مجمع خیرین قرآنی از مواردی است که با شعار امسال سازگاری دارد و ما به عنوان متولیان بخش فرهنگ باید به دنبال آن باشیم‌. همچنین در بخش پشتیبانی باید تمام فعالان قرآنی، موسسات خیریه و موسسات قرآنی را پشتیبانی کنیم.

وی در رابطه با خادمان برگزیده قرآنی خاطرنشان کرد: از ۱۲ نفر برگزیده مسابقات خادمان قرآنی، ۲ نفر سهم استان خراسان رضوی بوده است که به نظر بنده با توجه به ظرفیت‌ها و فعالیت‌های قرآنی شهر مشهد و استان ولایتمدار خراسان رضوی این تعداد سهم بسیار کمی است و باید تلاش کرد تا سهم ما در این حوزه بیشتر شود؛ چراکه این تعداد ما را راضی نمی‌کند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی ضمن تقدیر از محمدجواد سادات فاطمی و کمال‌الدین غراب که به عنوان خادمان برگزیده قرآنی کشور انتخاب شده‌اند، بیان کرد: آقای سادات فاطمی در زمان حضور مقام معظم رهبری در مشهد افتخار شاگردی ایشان را داشته‌اند و طبیعتا آموخته‌های آن دوران موجب شده که ۴۰ سال فعالیت‌های قرآنی مناسبت داشته باشند که هر فردی این توفیق را ندارد. این دو استاد توفیق پیدا کرده‌اند در راه قرآن فعالیت کنند که طبیعتا افتخار بزرگی است و حتما آثار آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود دیده‌ و خواهند دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha