• جمعه / ۲۰ آبان ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 00062086038
  • خبرنگار : 71368

جزئیات جایزه خوش حسابی شهرداری به مؤدیان تهران

جزئیات جایزه خوش حسابی شهرداری به مؤدیان تهران

شهرداری تهران برای مؤدیانی که عوارض شهرسازی خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تخفیف خوش حسابی تا ۴۰ درصد در نظر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، شورای شهر تهران اخیرا لایحه شهرداری تهران در مورد نحوه پرداخت عوارض شهرسازی را مورد اصلاح قرار داده است که بر این اساس به مؤدیان خوش حساب که بدهی عوارضی خود را بطور یکجا پرداخت کنند تخفیف داده می‌شود.

بر این اساس مؤدیان و متقاضیان دریافت پروانه و گواهی ساختمان نیز در صورت پرداخت نقدی عوارض خود مشمول تخفیف ۴۰ تا ۳۴ درصد می‌شوند.

بر اساس جدولی که شهرداری پیشنهاد و شورای شهر تهران نیز آن را تصویب کرده چهار بازه زمانی از ۲۰ آبان تا ۲۰ اسفند برای مؤدیان خوش حساب در نظر گرفته شده است، به گونه‌ای که مؤدیانی که تا ۱۰ میلیارد ریال بدهی به شهرداری دارند اگر در بازه ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر بدهی خود را نقدی پرداخت کنند از ۴۰ درصد تخفیف، اگر از ۲۱ آذر تا ۲۰ دی پرداخت کنند، ۳۵ درصد تخفیف، اگر ۲۱ دی تا ۲۱ بهمن بدهی خود را نقدی پرداخت کنند از ۳۰ درصد تخفیف و اگر از ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۵ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

همچنین بر این اساس مؤدیانی که از ۱۰ میلیارد تا ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی داشته باشند اگر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر پرداخت کنند از ۳۸ درصد تخفیف، اگر از ۲۱ آذر تا ۲۰ دی عوارض خود را پرداخت کنند از ۳۳ درصد تخفیف، اگر از ۲۱ دی تا ۲۰ بهمن بدهی را پرداخت کنند از ۲۸.۵ درصد تخفیف و اگر از ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۳ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس مصوبه شورای شهر تهران مؤدیانی که از ۲۵۰ میلیارد تا ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی دارند اگر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر بدهی را پرداخت کنند از ۳۶ درصد، در بازه ۲۱ آذر تا ۲۰ بهمن ۳۱.۵ درصد، در زمان ۲۱ دی تا ۲۰ بهمن از ۲۷ درصد و اگر در بازه زمانی ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۲.۵ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

بر این اساس مؤدیان دارای بدهی بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اگر بدهی‌شان را به صورت نقدی در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر پرداخت کنند از ۳۴ درصد تخفیف، در بازه ۲۱ آذر تا ۲۰ دی از ۲۹ درصد تخفیف و در بازه ۲۱ دی تا ۲۰ بهمن از ۲۵.۵ درصد تخفیف و اگر در زمان ۲۱ بهمن تا ۲۰ اسفند پرداخت کنند از ۲۱ درصد تخفیف خوش حسابی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه شورای شهر مؤودیانی که از ۲۰ اسفند سال جاری به بعد خم پرداخت خود را به صورت نقدی انجام دهند ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی به آنها تعلق می‌گیرد.

جزئیات جایزه خوش حسابی شهرداری به مؤدیان تهران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha