• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 00061814980
  • خبرنگار : 50453

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛

مرکز جامع سرطان پروژه منطقه‌ای است/ همدان قطب پزشکی کشور است

مرکز جامع سرطان پروژه منطقه‌ای است/ همدان قطب پزشکی کشور است

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی احداث بیمارستان تخصصی سرطان را پروژه‌ای غیر معمولی خواند و گفت: این پروژه یک استراتژی است که علوم پزشکی موفق به افتتاح فاز اول این بیمارستان شد و این پروژه منطقه‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس علوم پزشکی، با بیان اینکه باید مثبت اندیش باشیم، افزود: من شهادت می‌دهم که دکتر رشید حیدری مقدم در این مدت جزو بهترین‌های کشور بود این وضعیت را می‌بینم که به همراه تیم خود در حال ارائه خدمات بودند و به مردم خدمت کردند و امروز دانشگاه علوم پزشکی همدان جزو شش دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر چندین سال بعد معارفه کنیم باز هم مشکلات وجود دارد و هزاران عیب و نقص وجود دارد چرا که رو به تکامل هستیم و هیچگاه این کارها تمامی ندارد.

حاجی بابایی ادامه داد: استان همدان یکپارچه بوده و روزهای آغاز کرونا متوجه شدم که حالم خوب نیست، کرونا گرفتم و من در حالیکه مبتلا به کرونا بودم، با همکاری دکتر حیدری مقدم دستگاهی وارد استان شد که ۲۵۰ میلیارد تومان قیمت آن است و امروزه استان همدان به قطب پزشکی کشور تبدیل شده است و از سایر شهرستانها به استان همدان شاهد مراجعه بیماران هستیم.

وی ادامه داد: بیماران صعب‌العلاج از برخی استانها به مرکز جامع سرطان همدان مراجعه می‌کنند و این موضوع نشان دهنده پیگیری شبانه روزی مسئولان علوم پزشکی است و از هر ۱۰۰ بیمار ۵۰ نفر نیز مسافر بوده و برای درمان مراجعه می‌کنند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در سالجاری بیمارستان مدرن اکباتان راه اندازی خواهد شد همچنین تمامی این مباحث نشان دهنده تلاش شبانه روزی دکتر حیدری مقدم بوده که برخی شبها در بیمارستان در حال رصد و پیگیری مشکلات بوده همچنین راه اندازی دو مرکز ناباروری و بحث درمانی آب از جمله کارهای بسیار ارزنده  وی در دوران مسئولیتش محسوب می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم همدان با معرفت و قدردان هستند، گفت: دکتر حیدری مقدم در بحران کرونا از خانواده خود گذشت و در بیمارستانها حضور داشت و مردم استان با وجود سلیقه‌های مختلف قدر دان این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: دکتر مجذوبی باید راه را ادامه دهد و با توان و تلاش شبانه روزی در حال ارائه خدمات باشد و تمامی مسئولانی که پست و مسئولیت دارند باید تلاش کنند چرا که هر کس کم کار کند، خیانت کرده است.

وی به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه وجود نیروی شرکتی معنا نداشته و باید این نیروها تبدیل وضعیت شوند همچنین در دورانی که مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشتم، تمامی نیروهای شرکتی را رسمی کردم.

حاجی بابایی، انتخاب استاندار بومی برای همدان را فرصتی برای پیشرفت استان خواند و گفت: در دولت فعلی برای خدمت آمده‌ایم و خوشبختانه با همدلی نمایندگان، مسئولان برای همدان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha