• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 0000152927
  • خبرنگار : 90068

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

وزير ورزش و جوانان: نهضت بيداري نوعي دفاع و حمايت جانانه از ملت فلسطين است

وزير ورزش و جوانان گفت: انسجام مردم و تاكيد آنها بر آرمان‌هاي امام خميني (ره) يكي از افتخارات آنها به شمار مي‌رود.

وزير ورزش و جوانان گفت: انسجام مردم و تاكيد آنها بر آرمان‌هاي امام خميني (ره) يكي از افتخارات آنها به شمار مي‌رود.

محمد عباسي در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به دستور امام،‌ ملت‌ها براي دفاع از فلسطين در كنار فلسطين و مردم آن و همچنين در كنار قدس ايستادند. هر ساله مردم در روز قدس به صحنه مي‌آيند و در واقع يكي از افتخارات اين مردم انسجام آنها و تاكيد بر آرمان‌هاي امام است.

وي با بيان اينكه ما افتخار مي‌كنيم كه قطره‌اي از جمع اين ملت بزرگ هميشه در صحنه هستيم افزود: حضور مداوم ملت است كه دشمن را مايوس كرده است؛ علي رغم همه توطئه‌ها و همه تلاش‌هايي كه دشمنان دارند انقلاب اسلامي ايران همچنان پايدار است، بايد بپذيريم كه در چنين مقاومتي همه اقشار ملت ايستاده‌اند و يك صدا و با فرياد واحد عليه استكبار و در دفاع از اسلام ايستاده‌اند. جوانان ما حضورشان را در اين صحنه اثبات كرده‌اند.

وي ادامه داد: احساس مي‌كنيم ورزشكاران نيز جمعي از اين موج خروشان و ملت فداكار و با بصيرت كشور هستند؛ به ويژه اينكه نگاه ورزشكاري نگاه پهلواني، مردانگي و ارزش‌هاست.

وزير ورزش و جوانان گفت: ما حضور همه ملت ايران را شاهديم، ورزشكاران ما هم به صحنه آمده‌اند. بعد از پيروزي‌هاي اخير ورزشكاران در المپيك، آنها توانستند توجه جهان را به خود جلب كنند و نه تنها توجه ملت ايران را به سوي ورزش و ارزشمندي آن و حفظ حقوق ملت‌ها و ايجاد انسجام فراهم كردند بلكه ديديم كه در جريان زلزله در استان آذربايجان آنها نيز حضور يافتند.

عباسي افزود: امروز به خوبي حضور گسترده ورزشكاران را در كنار ملت ايران مي‌بينيم و خدا را شاكريم كه ورزش ارزشي و آرماني‌مان را با حضور جوانان متدين‌مان ارائه كرديم و شاكريم كه در كنار ملت مي‌توانيم به ايفاي نقش بپردازيم. ان شا الله اين توفندگي و حضور و بصيرت بتواند ملت ايران را همچنان و در همه ابعاد پايدار و مقاوم نگه دارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه ايران چگونه مي‌تواند در حالي كه خود منشا بيداري اسلامي است به ملت فلسطين كمك كند گفت: مهمترين مساله در كنار تبليغات مسموم استكبار و توطيه‌هاي آنها عليه ملت فلسطين حضور هميشه در صحنه مردم است. اين حضور اميدواري زيادي را فراهم مي‌كند. در روز قدس يك ملت فرياد قدس و مظلوميت فلسطين را دارد كه اين خود تقويت‌كننده مقاومت است و در عين حال حضوري را فراهم مي‌كند كه نه تنها ملت ايران بلكه همه ملت‌ها را جمع مي‌كند.

وي ادامه داد: نهضت بيداري كه از امام نشات گرفته و ملت‌هاي آزاد هم از آن پيروي مي‌كنند خود نوعي دفاع و حمايت جانانه از ملت فلسطين است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha