/ 35 سال مدیریت جهادی/

شهریاری: جهاد دانشگاهی، نماد توسعه علمی کشور است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و استان است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و استان است.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: کار و تفکر در جهاد دانشگاهی موجب بروز خلاقیت و پژوهش در عرصه‌های علمی شده است.

وی گفت: جهاد دانشگاهی از توسعه علمی کشور جلوتر حرکت کرده و توانسته شعار ما می‌توانیم را به عمل تبدیل کند. شروع فعالیت جهاد دانشگاهی در زمینه انرژی‌های نو تحسین برانگیز است.

وی ادامه داد: از جمله فعالیت‌های ارزنده جهاد دانشگاهی استفاده از نیروهای فعال و جوان در عرصه‌های پژوهشی و تحقیقی در زمینه‌های مختلف است که این امر مهم توانسته جوانان را با عرصه کار و تلاش آشنا کند.

این نماینده مجلس افزود: نهاد انقلابی و ولایی جهاد دانشگاهی توانسته دغدغه علمی کشور را تا حدود زیادی برطرف کند. جهاد دانشگاهی با توسعه علمی خود توانسته نیروهای متخصص و کارآمد را تربیت کند که این خود به توسعه اشتغال و کار و سرمایه ایرانی کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: توفیقات جهاد دانشگاهی در عرصه سلول‌های بنیادی و درمان‌ بیماری‌های زیادی با این روش از دیگر اقدامات برجسته این نهاد است.

وی با بیان این‌که «امروز جهاد علمی نیاز اول کشور در بخش توسعه است.» افزود: برای رسیدن به جهاد علمی توجه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است که باید مدنظر قرار گیرد.

شهریاری از جهاد دانشگاهی به عنوان بستر مناسبی برای توسعه نام برد و گفت: جهاد دانشگاهی، نماد توسعه علمی کشور است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94051407943
  • خبرنگار :

برچسب‌ها