/35 سال مدیریت جهادی/

پیرموذن: جهاددانشگاهی پل واسط میان دانشگاه و جامعه است

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی جهاددانشگاهی را پل واسط میان دانشگاه و جامعه معرفی کرد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی جهاددانشگاهی را پل واسط میان دانشگاه و جامعه معرفی کرد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، جهاددانشگاهی را پل واسط میان دانشگاه و جامعه معرفی کرد و گفت: جهاددانشگاهی باید دانشجو را برای ایفای نقش موثر در کشور آماده کند.

وی «نسخه‌پیچی عالمانه برای نیازهای کشور» را از وظایف جهاددانشگاهی دانست و افزود: مشخصاً بایستی صاحب منصبان و مردم، نیازهای جامعه را بصورت عملی و شفاف به دانشگاه اعلام کنند، تا جهاددانشگاهی روی آن، کار کارشناسی و تخصصی انجام دهد و راهکار دهد.

وی کارنامه جهاددانشگاهی در مقطع زمانی تحریم ظالمانه علیه ایران اسلامی را در عموم زیرساخت‌های علمی و زیربنایی، کارنامه‌ای درخشان دانست و تصریح کرد: با این حال کار فرهنگی چشمگیری به جهاددانشگاهی محول نشده است، تا تاثیرات مثبت و واقعی خویش را در خصوص رفع موانع فرهنگی گوناگون موجود در جوامع کشور عهده دار و جامه عمل پوشاند.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با بیان این‌که «همواره بدنه جهاددانشگاهی کشور را فرزندان رشید، متعهد، کارآمد، عالم، فرهیخته و دلسوز کشور تشکیل داده‌اند»، خاطرنشان کرد: این افراد مورد وثوق ملت آحاد ملت هستند و اعتماد عمومی را این نهاد انقلابی و یادگار نیک امام راحل که دل در گروی توسعه علمی همه جانبه کشور را دارند با خود همراه نموده است.

وی گفت: در هزاره سوم که در دنیای پیشرفته برای لاله گوش انسان نیز یک متخصص تربیت می‌کنند و مشکلات و مسائل جامعه پیچیده است و با رکود اقتصادی نیز مواجه هستیم، بی‌تردید در همه ماموریت‌های علمی، پژوهشی، بهداشتی، محیط زیستی، تولیدی، فرهنگی و سایر زمینه‌های متعدد جامعه، جهاددانشگاهی می‌تواند یار ملت و صاحب منصبان باشد و به عنوان نیروی تاثیرگذار در حل مشکلات جامعه و دولت با بها دادن به وقت، این طلای گمشده در جامعه ما، ایفای نقش کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94051307516
  • خبرنگار :

برچسب‌ها