محمدقسیم عثمانی:

رسانه‌های بین‌المللی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق مربوط به تروریسم هستند

نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل این‌که صهیونیست‌های غاصب و تروریست، رسانه‌های بین‌المللی را در اختیار دارند، حقایق وارونه جلوه داده می‌شود و ایران به عنوان حامی ترور و تروریسم در جهان معرفی می‌شود.

نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل این‌که صهیونیست‌های غاصب و تروریست، رسانه‌های بین‌المللی را در اختیار دارند، حقایق وارونه جلوه داده می‌شود و ایران به عنوان حامی ترور و تروریسم در جهان معرفی می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمدقسیم عثمانی خاطرنشان کرد: ایران بیشترین هزینه و قربانی را در مسئله ترور و تروریسم داد ولی به دلیل در اختیار داشتن رسانه‌ها توسط صهیونیست‌ها، این حقیقت وارونه جلوه داده می‌شود، گویی ایران حامی ترور و تروریسم در جهان است.

وی افزود: در مسئله ترور هم بیشترین هزینه را در سطح دنیا داده‌ایم و هم بیشترین قربانی را داشتیم ولی با توجه به اینکه عمدتا رسانه‌های غرب در دست صهیونیست‌ها است، همیشه عکس این حقیقت جلوه داده شده است.

وی گفت: صهیونیست‌ها افکار عمومی جهان را به دروغ مملو از ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی کرده‌اند.

این نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رسانه‌های صهیونیستی غرب با وارونه و نادرست جلوه دادن حقیقت به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی ایران حامی تروریسم است.

وی حضور جدی‌تر نمایندگان کشورمان در نهادها و مجامع بین‌المللی را خواستار شد و افزود: حضور جدی‌تر نمایندگان کشورمان در نهادها و مجامع بین‌المللی مانع ترویج ایران‌هراسی و اسلام هراسی است. حضور فعال مسئولان جمهوری اسلامی ایران در مجامع و نهادهای بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر و ترور می‌تواند بخشی از سم‌پاشی صهیونیست‌ها و رسانه‌های مغرض غرب بر ضد کشورمان را اصلاح کند و تغییر دهد.

وی متولیان مبارزه با تروریسم را به استفاده بیشتر و گسترده‌تر از رسانه‌های جمعی فراخواند و افزود: هر قدر بتوانیم در حوزه اطلاع‌رسانی، بیشتر فعال باشیم می‌توانیم واقعیت و حقایق عمیق‌تر و بیشتری را به جهانیان انتقال دهیم و اثر مطالب کذب و دروغین نظام رسانه‌ای صهیونیست را بیشتر از قبل از بین ببریم و کمرنگ‌تر کنیم.

نماینده مردم بوکان در مجلس با اشاره به ظرفیت کنگره بین‌المللی 17000 هزار شهید ترور برای مبارزه همه‌جانبه با تروریسم گفت: دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور هم به ایران در مسیر مبارزه با تروریسم محوریت می‌دهد و هم تروریسم واقعی و غیرواقعی را بهتر به جهانیان می‌شناساند.

وی با ابراز ناامیدی از اقدامات سازمان‌های بین‌المللی و در راس آن‌ها سازمان ملل متحد گفت: بنده هیچ حسابی روی سازمان ملل برای حمایت از حقیقت و مظلومان باز نمی‌کنم. این سازمان کاملا در یَد قدرت‌های استکباری است و ابزاری برای توجیه خواسته‌های آمریکا و این کشورهاست.

وی با قطع امید از اصلاح رویکردهای سازمان ملل اظهار کرد: معتقدم جمهوری اسلامی ایران هر کاری انجام دهد، نمی‌تواند رویکردها و رویه‌های سازمان ملل را تغییر و اصلاح کند اما می‌تواند در افکار و اذهان عمومی ملت‌های آزادی‌خواه تاثیرگذار باشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ارتقای کیفی این کنگره تاثیر خوبی در ایجاد همگرایی بین کشورهای قربانی تروریسم و جمهوری اسلامی ایران دارد. کیفی‌تر و کارشناسی‌تر شدن کنگره و استفاده از متخصصان فن از سراسر جهان، تاثیر این کنگره را بیشتر می‌کند.

وی انعکاس وسیع رویدادهای مربوط به این کنگره را موجب آگاه‌شدن وجدان‌های بیدار دانست و تصریح کرد: باید اصل کنگره و رویدادهای آن را با فراگیری بیشتری رسانه‌ای کرد. هر قدر انعکاس رسانه‌ای کنگره بیشتر شود تعداد افرادی که دنبال محتوا، حقیقت و جزییات بیشتری هستند، افزایش می‌یابد، این اتفاق به معنای رسیدن برگزارکنندگان به اهداف تعیین شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94040602944
  • خبرنگار :

برچسب‌ها