زارع پور: شخصا دستور دادم نوروزی از اردو اخراج شود/ ورزشکار نباید درکار فدراسیون دخالت کند

رییس فدراسیون پینگ پنگ، عنوان کرد که شخصا دستور داده افشین نوروزی از اردوی تیم ملی اخراج شود و اجازه نمی دهد کسی در مسائلی که به آن مربوط نیست دخالت کند.

رییس فدراسیون پینگ پنگ، عنوان کرد که شخصا دستور داده افشین نوروزی از اردوی تیم ملی اخراج شود و اجازه نمی دهد کسی در مسائلی که به آن مربوط نیست دخالت کند.

محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی گفت:‌ در این مدت خیلی از افراد حرفهایی را در رابطه با فدراسیون زدند و ما واکنشی نشان ندادیم، چون از ابتدای امسال به دنبال آن بودیم که همه چیز در آرامش پیش برود تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف خود که مسابقات آسیایی 2014 و مسابقات جهانی است، برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: ورزشکار کارش ورزشکاری است و اجازه دخالت و اظهارنظر در رابطه با کادر فنی و کمیته‌های فدراسیون را ندارد و اینکه چه کسی در کجا کار کند به تشخیص رییس فدراسیون است.

زارع‌پور گفت: اختیار با من بود و بنده تشخیص دادم و این بازیکن را از اردوی تیم ملی اخراج کردم و گفته‌ام که قبل از تشکیل کمیته انضباطی حق حضور در اردوی تیم ملی را نداشته باشد تا روز شنبه با تشکیل جلسه درباره این بازیکن تصمیم‌گیری شود که نتایج آن هم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: این بازیکن اگر سوالی داشته باید می‌آمده و موضوع را با خود فدراسیون مطرح می‌کرده است نه اینکه در مصاحبه خود این مباحث را عنوان کند، مگر این بازیکن در سه سال گذشته بازیکن آماده‌ای بوده؟ در صورتی که اگر سفری هم رفته است به او ارفاق شده و سوابق اقداماتی که برای پینگ پنگ‌بازان انجام شده هم موجود است.

وی ادامه داد: ما با هیچ بازیکنی مشکلی نداریم و هر ورزشکاری که در تیم ملی است ما هم در خدمتش بوده‌ایم. حتی سوال، طرح، ایده و انتقادی هم بوده مطرح کرده اند و درستش این است که اول موضوعات را با ما مطرح کنند و اگر اتفاقی نیفتاد آن را به رسانه‌ها بکشند.

زارع‌پور افزود: ما اجازه نمی‌دهیم که کسی در مسائلی که به آن مربوط نیست دخالت کند و با وی به صورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۹ دی ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91102917183
  • خبرنگار :