• جمعه / ۲۹ دی ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91102917096

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ پس از اخراج نوروزی: بازیکنان به دنبال دردسر هستند!

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ پس از اخراج نوروزی: بازیکنان به دنبال دردسر هستند!

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ با بیان این که بازیکنان دنبال دردسر هستند و سراغ حاشیه می روند، عنوان کرد که در حال حاضر موضوع خاصی در اردوی تیم ملی وجود ندارد و تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ با بیان این که بازیکنان دنبال دردسر هستند و سراغ حاشیه می روند، عنوان کرد که در حال حاضر موضوع خاصی در اردوی تیم ملی وجود ندارد و تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد.

احمد جعفری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اخراج افشین نوروزی، پینگ پنگ باز المپیکی ایران از اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه خود بازیکنان دنبال دردسر می گردند و سراغ حاشیه می‌روند. به نظر من یک ورزشکار باید سرش را پایین بیندازد و تمرینش را انجام دهد. در پینگ پنگ جو بدی حاکم شده و این در شرایطی است که در حال حاضر اردوی تیم ملی تشکیل شده و همه از وضعیت تمرینات راضی هستند. ما هم تلاش می‌کنیم این اردو را با کیفیت عالی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ خاطرنشان کرد: عده‌ای از دوستان هستند که می‌خواهند این حواشی در پینگ پنگ باقی بماند، البته چنین موضوعاتی تنها مربوط به پینگ پنگ نیست و در رشته‌های دیگر وجود دارد و زمانی که اختلافاتی به وجود می‌آید بازیکنان را ممنوع المصاحبه می کنند.

جعفری‌پور ادامه داد: حرف من این است که وقتی قرار است آرامش در اردوی تیم ملی باشد چرا باید موضوعاتی مطرح شود که باعث تنش شود، البته مسائل بوجود آمده مربوط به فدراسیون و افشین نوروزی است و اگر برخورد یا بی نظمی در اردوی تیم ملی بوجود می‌آمد من شخصا وارد موضوع می‌شدم. اما وقتی اختلافی کوچک در یک خانواده به وجود می آید معمولا بزرگترها پادرمیانی می کنند تا مشکل برطرف شود، در پینگ پنگ هم باید کمک شود که به سوی آرامش حرکت کنیم.

وی در پاسخ به این‌که به نظر شما برخورد صورت گرفته با افشین نوروزی و اخراج از اردوی تیم ملی درست بوده است، به ایسنا گفت: بالاخره آقای زارع پور رییس فدراسیون است و متولی این رشته ورزشی است و حق دارد که وقتی اتفاقی می‌افتد در رابطه با آن تصمیم گیری کند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ در عین حال تصریح کرد: من به عنوان مربی وظیفه دارم که جلساتی را برگزار کنم تا اردو در بهترین شرایط برگزار شود و در حال حاضر موضوع خاصی در اردوی تیم ملی وجود ندارد و احساس می‌کنم که این تمرینات در شرایط خوبی است.

جعفری‌پور ادامه داد: تا دو روز دیگر این مرحله از اردو به پایان می‌رسد و برنامه تمرینی ملی پوشان به آن‌ها داده خواهد شد. من هم در نظر دارم در مرحله بعدی دو بازیکن رده امید را به اردوی تیم ملی دعوت کنم، این در شرایطی است که در این مرحله هم چند تن از بازیکنان رده جوانان و نوجوانان در کنار تیم ملی بزرگسالان و زیر نظر سرمربی خود تمرین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به این که قرار است در بهمن ماه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود ممکن است اردوی تیم ملی را در این ماه نداشته باشیم و مرحله بعدی اردو به اسفند موکول شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha