شاكري: صاحبان تريبون در ماه رمضان از تهمت، غيبت و سياه‌نمايي بپرهيزند

يك عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: سياستمداران‌ها بايد پاسخگوي مطالبات مردم باشند و به همين دليل بايد بيش از ديگران از ماه مبارك رمضان بهره‌ ببرند.

يك عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: سياستمداران‌ها بايد پاسخگوي مطالبات مردم باشند و به همين دليل بايد بيش از ديگران از ماه مبارك رمضان بهره‌ ببرند.

مجتبي شاكري در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران‌(ايسنا)، با بيان اينكه "تمام اقشار جامعه بايد در ماه مبارك رمضان نسبت به اعمال و رفتار خود، يك نوع بازنگري دروني داشته باشند"، اظهار كرد: در اين ميان، كساني كه از جايگاه‌هاي اجتماعي بلندتري برخوردارند بايد دقت‌نظر بيشتري به خرج دهند و نسبت به اين موضوع حساسيت بالايي داشته باشند.

وي افزود: من وقتي شنيدم مقام معظم رهبري هر 10 روز يك بار قرآن مجيد را ختم مي‌كنند خجالت كشيدم، چراكه ما به عنوان پيروان ايشان چنين دقت نظري نداريم و اين در حالي است كه همگي ما بايد خود را در معرض درگاه خداوند بدانيم.

شاكري با بيان اينكه "ماه مبارك رمضان براي همه ما يك فرصت است"، گفت: در اين مورد بين سياستمداران و ديگران تفاوتي وجود ندارد ولي از آنجا كه سياستمداران بايد پاسخگوي مطالبات مردم باشند، بايد در مسير استفاده از اين ماه قدم‌هاي بيشتري هم بردارند. همچنين كساني كه صاحب تريبون و قدرت بيان هستند بايد از هرگونه تهمت، غيبت و سياه‌نمايي دوري كنند و بدانند كه مسئوليت ويژه‌اي به عهده دارند.

اين عضو شوري مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان، با اشاره به تاثير ماه رمضان بر تعميق روابط كشورهاي اسلامي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه دل‌هاي مسلمانان جهان در ماه مبارك رمضان به هم نزديك مي‌شود، بايد از چنين ظرفيتي استفاده كرد و اين تعامل و ارتباط را در عرصه‌هاي فرهنگي و هنري و ديگر عرصه‌ها به نتيجه رساند.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91051005961
  • خبرنگار :