/ايسنا،هشت سال حضور/ رييس دانشگاه صنعتي اصفهان: ايسنا، اخبار را همانگونه كه هست منعكس مي‌كند ايسنا منبع خبري مطمئن براي كسب اخبار به ويژه اخبار وزارت علوم است

رييس دانشگاه صنعتي اصفهان در آستانه فرا رسيدن سالروز تاسيس خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا را رسانه‌اي در دسترس و متنوع معرفي كرد و گفت:‌ ايسنا كليه اخبار كشور چه اخبار سياسي و چه غيرسياسي و دانشگاهي را سريع، قوي و با دقت بسيار بالا منعكس مي‌كند.

دكتر قرباني در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ايسنا اخبار را بدون حاشيه‌ها و مسائل سياسي آن و همانگونه كه هست منعكس مي‌كند.

وي با اشاره به مراجعات متعدد خود به سايت ايسنا جهت اطلاع از اخبار مختلف، گفت: ايسنا توانسته است جاي خود را در بين مردم و به خصوص دانشگاهيان به خوبي باز كند و به جايگاه مناسبي در افكارعمومي دست يابد.

به گفته دكتر قرباني، اين خبرگزاري مي‌تواند با ايجاد تغييرات در شكل ظاهري سايت خود، تنوع و جذابيت بيشتر براي خوانندگان خود ايجاد كند.

رييس دانشگاه صنعتي اصفهان اظهار كرد:‌ اين خبرگزاري در حوزه آموزش عالي و در انعكاس اخبار مرتبط با توسعه علمي كشور عملكرد موفق داشته است و عليرغم محدوديت اين اخبار، ايسنا منبع خبري مطمئني براي كسب اخبار به ويژه اخبار وزارت علوم و علمي كشور است و در انعكاس اخبار علمي آموزشي جايگاه مطلوبي دارد.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۲ آذر ۱۳۸۶ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 8609-06342
  • خبرنگار :