*بعد از 66 سال صدا در ايران* مدير گروه خانواده شبكه‌ي راديويي ايران: راديوي فردا، نيازمند ديدگاه‌هاي كارشناسي و ارتباطات رسانه‌يي است

مريم جلالي گفت: راديوي فردا، نيازمند ديدگاه‌هاي كارشناسي، روانشناسي اجتماعي و ارتباطات رسانه‌يي است و در اين راستا بايد نياز، ميل و مصلحت مخاطب را نيز در نظر بگيرد. مدير گروه خانواده شبكه‌ي راديويي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو ايسنا، درباره‌ي ترسيم روند راديو در طول شصت و شش سال اظهار كرد: راديو فعاليت خود را با انحصار آغاز كرد و تنها رسانه مورد اقبال مردم بود و اقتدار خود را چندين سال حفظ كرد. وي كه مسؤوليت ستاد 66 سالگي تاسيس راديو را برعهده دارد، با بيان اين مطلب كه راديو با حضور تلويزيون و آغاز فعاليت رسانه‌هاي مكتوب با ادبيات جديدتر و تعدد خود شبكه راديويي دچار رقابت شد گفت: راديو امروز در جهت اعتلاء و رسيدن به هدف خود بايد سه ضلع كارشناسان رسانه‌يي، مخاطبان و برنامه‌سازان را حفظ كند. مدير گروه خانواده‌ي شبكه راديويي در پايان تاكيد كرد: هر چقدر دانش برنامه‌سازي در راديو افزايش يابد، راديو به برنامه‌سازي واقعي نزديك مي‌شود. انتهاي پيام
  • یکشنبه/ ۳ اردیبهشت ۱۳۸۵ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8502-01073
  • خبرنگار :