افزایش استفاده شهرک نشینان اسرائیلی از داروهای ضد افسردگی

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، به دلیل شرایط متشنج ژئوپولیتیکی، تجویز داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب در میان صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر به طرز قابل توجهی افزایش یافته است‌.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت خبری "i24" رژیم صهیونیستی، افزایش نگرانی در مورد وضعیت متشنج ژئوپولیتیک، آینده سیاسی و اقتصادی این رژیم و فشارهای پس از کرونا موجب شده تجویز داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب در بین صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر به شدت افزایش یابد.

به گفته برخی از متخصصان و پزشکان صهیونیست، از هر سه صهیونیست، یک نفر که بیشتر آنها زن هستند، به طور مرتب از حمله پانیک رنج می‌برند" و "تعداد احتمالاً بسیار بیشتر از این است."

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این از اعلام کردند، به دلیل حوادث امنیتی متشنج و تشدید عملیات‌های شهادت طلبانه در اراضی اشغالی، درمان روانی در میان صهیونیست‌ها افزایش یافته است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از مسؤول خدمات اینترنتی درمان روانشناختی نوشت: «تعداد تماس‌گیرندگان اسرائیلی که به دنبال درمان روانی هستند، افزایش یافته است».

پس از عملیات "انتقام آزادگان" مقاومت فلسطین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، تعداد کسانی که برای مشاوره روانی مراجعه می‌کنند بسیار بیشتر شده است، چرا که مردم از حملات موشکی مقاومت دچار وحشت شده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402032113197
  • خبرنگار : 71592