خبرنگاران می‌توانند تاریخ را تغییر دهند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت:خبرنگاران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام شهدا را زنده نگه می‌دارند.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی در نشست تجلیل از خبرنگاران، بابیان اینکه خبرنگاران با انعکاس اخبار حوزه  ایثار و شهادت و تولید محتوی منطبق بر فرهنگ اسلامی و انقلابی، گامی بلند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برمی‌دارند، بیان کرد: شما یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارید، این مجاهدت پیروی از منویات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.


وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام رسان واقعه کربلا بودند که این امر اهمیت رسالت خبرنگاری را نشان می‌دهد. بزرگترین نعمت خدا پس از خلقت، آموزش علم از طریق معلمان و خبرنگاران است و این افراد می‌توانند با انجام رسالت خود تاریخ را تغییر دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه خبرنگاران با نظام هستی و کائنات همنوایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: آنها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام شهدا را زنده نگه می‌دارند.

شاهین عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این نشست گفت: خبرنگاران با زبان هنر می‌توانند چالش‌های حوزه ایثار و شهادت را منعکس و موانع را برطرف کنند. یکی از رسالت‌های بنیاد، ترویج فرهنگ است؛ هر چند در سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی بر رسالت ما سایه افکنده است اما امیدواریم با کمک خبرنگاران بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.
 انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400051712019
  • خبرنگار : 71451