سید جواد سلیمانی مدیر عامل پتروشیمی تبریز در دومین همایش سراسری کیفیت در
تولید و خدمات با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی
مشتری که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون وزیر صنعت، معدن
و تجارت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، از انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران، تندیس ویژه
کیفیت برتر دریافت کرد .
به گزارش ایسنا، منطقه
آذربایجانشرقی، مدیر عامل پتروشیمی تبریز
گفت: ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز بیش از 800 هزار تن انواع پلاستیکهای خام (پلی اتیلن،
پلی استایرن و ABS ) در سال
است و این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس معتبرترین شرکتهای جهانی و بر اساس استانداردهای
کیفی آن شرکتها تولید میکند.
وی افزود: گواهینامههای شركت
پتروشيمي تبريز، در راستای حفظ حقوق و تامين رضايت مندي كليه ذينفعان، نسبت به استقرار نظام مديريت بهداشت، ايمني، محيط زيست و كيفيت دریافت
شده است.
سلیمانی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی
تبریز با استقرار نظام یکپارچه مدیریت (IMS)، فرآیندهای
خود را چنان سازمان داده است که محصولات و خدمات آن مطابق با نیاز مشتریان تولید شود.
بدین منظور فرآیند بازاریابی و فروش، نیاز و ایدههای مشتریان را دریافت و به منظور
طراحی محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات کنونی در اختیار فرآیند طراحی و توسعه محصول
قرار میگیرد.
وی ادامه داد: در همین راستا
پس از آن که محصول جدید یا بهبود یافته در مقیاس صنعتی تولید و مشخصات فنی محصول تثبیت
شد، فرآیند تحقق محصول آن را مطابق با مشخصات فنی تولید میکند؛ بطوریکه در همه مراحل
فرآیند، کیفیت مواد اولیه، محصول در حین تولید و محصول نهایی تحت نظارت فرایندکنترل
کیفیت قرار دارد. بسته بندی، جابجایی، انبارش، ترخیص و تحویل محصول مطابق با فرایند
مدونی صورت می گیرد. پس از تحویل محصول به مشتری، بازخورد مشتریان از طریق تعامل مستمر
با آنان و طی فرآیند مدیریت میشود.
سلیمانی خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی
تبریز از دریافت شکایت مشتریان استقبال می کند. نظرسنجی از مشتریان روش دیگر دریافت
ایده ها و برداشت مشتریان از عملکرد فرایندها، محصولات و خدمات این شرکت است که بطور
مستمر و با مسئولیت فرآیند ارتباط با مشتریان انجام می گیرد.
نظرات