• پنجشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-72451

دریافت تندیس ویژه کیفیت برتر توسط پتروشیمی تبریز

دریافت تندیس ویژه کیفیت برتر توسط پتروشیمی تبریز

سید جواد سلیمانی مدیر عامل  پتروشیمی تبریز در دومین همایش سراسری  کیفیت  در تولید و خدمات با  رویکرد  نقش کیفیت برتر در  کسب  رضایتمندی مشتری  که با حضور  رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما  برگزار شد ، از انجمن دارندگان  نشان استاندارد ایران،  تندیس ویژه  کیفیت  برتر دریافت کرد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مدیر عامل پتروشیمی تبریز گفت: ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز  بیش از  800 هزار تن انواع پلاستیک‌های خام (پلی اتیلن، پلی استایرن و ABS ) در سال است و این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس معتبرترین شرکت‌های جهانی و بر اساس استانداردهای کیفی آن شرکت‌ها تولید می‌کند.

وی افزود: گواهینامه‌های شركت پتروشيمي تبريز، در راستای حفظ حقوق و تامين رضايت مندي كليه ذي‌نفعان، نسبت به استقرار  نظام مديريت بهداشت، ايمني، محيط زيست و كيفيت دریافت شده است.

سلیمانی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی تبریز با استقرار نظام یکپارچه مدیریت (IMS)، فرآیندهای خود را چنان سازمان داده است که محصولات و خدمات آن مطابق با نیاز مشتریان تولید شود. بدین منظور فرآیند بازاریابی و فروش، نیاز و ایده‌های مشتریان را دریافت و به منظور طراحی محصولات جدید و بهبود کیفیت محصولات کنونی در اختیار فرآیند طراحی و توسعه محصول قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از آن که محصول جدید یا بهبود یافته در مقیاس صنعتی تولید و مشخصات فنی محصول تثبیت شد، فرآیند تحقق محصول آن را مطابق با مشخصات فنی تولید می‌کند؛ بطوری‌که در همه مراحل فرآیند، کیفیت مواد اولیه، محصول در حین تولید و محصول نهایی تحت نظارت فرایندکنترل کیفیت قرار دارد. بسته بندی، جابجایی، انبارش، ترخیص و تحویل محصول مطابق با فرایند مدونی صورت می گیرد. پس از تحویل محصول به مشتری، بازخورد مشتریان از طریق تعامل مستمر با آنان و طی فرآیند مدیریت می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی تبریز از دریافت شکایت مشتریان استقبال می کند. نظرسنجی از مشتریان روش دیگر دریافت ایده ها و برداشت مشتریان از عملکرد فرایندها، محصولات و خدمات این شرکت است که بطور مستمر و با مسئولیت فرآیند ارتباط با مشتریان انجام می گیرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha