• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-19345

با حضور دکتر زاکانی؛ سومین مجمع عالی بسیج در استان قزوین برگزار می‌شود

با حضور دکتر زاکانی؛
سومین مجمع عالی بسیج در استان قزوین برگزار می‌شود
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سومین مجمع بسیج استان با سخنرانی دکتر زاکانی مسئول دبیرخانه مجمع عالی بسیج کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های استان در رابطه با برنامه‌های سومین مجمع عالی بسیج اظهار کرد: چند سالی است که مجموعه بسیج تشکلی با عنوان مجمع بسیج شکل گرفته و افراد صاحب نظر از صنف‌های مختلف مسائل و مشکلات استان را رصد می‌کنند.

وی افزود: نظرات و طرح‌های مختلف اقشار بسیج در شورای بسیج مطرح شده و در نهایت در مجمع عالی بسیج مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین یادآور شد: مجمع دارای یک نفر رئیس، دو نفر نایب رئیس اول «فرمانده سپاه صاحب الامر استان» و دوم، دو نفر بازرس و یک نفر دبیر است.

طاهرخانی اضافه کرد: سومین مجمع بسیج استان روز چهارشنبه 28 مهر ماه با سخنرانی علیرضا زاکانی مسئول دبیرخانه مجمع عالی بسیج کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین اهداف مجمع بسیج استانی است، تصریح کرد: حل مسایل و مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از جمله دغدغه‌هایی است که در این مجمع دنبال می شود.

مطالبه‌ از مسئولان و کارگزاران نظام از جمله اهداف مجمع عالی بسیج است

محمدعلی خلج، مسئول مرکز راهبردی سپاه استان قزوین در ادامه این نشست با اشاره به فرآنید تحقق اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی 3 مرحله را مشخص کردن نخست مرحله شکل‌گیری یا مهندسی نظام اسلامی، سپس حرکت به سوی پیشرفت و بیداری اسلامی و مرحله استقرار و غلبه نظام اسلامی بر نظام سلطه که آخرین مرحله برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی افزود: رهبرانقلاب تدکید کردند که دشمنان به شدت در تلاش هستند تا نظام اسلامی ناکارآمد نشان دهند و به همین منظور چشم انداز سازمان بسیج تحقق جامعه اسلامی است.

خلج تصریح کرد: سپاه طبق بیانات رهبری مأموریت‌های خود را دنبال کرده و در مرحله اول نیروهای نخبه و کارآمد با روحیه جهادی را شناسایی می‌کند؛ این افراد با برای برطرف‌سازی آسیب‌های نظام طرح‌های مختلفی را ارائه می‌کنند.

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان قزوین با بیان اینکه گفتمان‌های مختلفی با آمدن دولت‌ها در سطح جامعه مطرح می‌شود، گفت: مجموعه سپاه و بسیج درصدد است تا با بسیج مردمی گفتمان امام و رهبری را در جامعه ترویج و تبیین کند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌ از مسئولان و کارگزاران نظام از جمله برنامه‌های تعریف شده برای مجمع عالی بسیج است، خاطرنشان کرد: 21 مجمع قشری در استان وجود دارد که این افراد مشکلات قشر خود را احصاء کرده و پس از نقد و بررسی به مجمع عالی بسیج ارائه می‌کنند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha