• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99122620068
  • خبرنگار : 71649

سیدصالحی: کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند/ احتمال می‌دهم سپاهان قهرمان شود

سیدصالحی: کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند/ احتمال می‌دهم سپاهان قهرمان شود

بازیکن سابق سپاهان گفت: کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند اما کسب عنوان قهرمانی به تجربه آن‌ها برمی‌گردد.

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار پیش روی سپاهان و تراکتور اظهار کرد: شرایط سپاهان در اواخر نیم فصل اول بسیار ایده‌آل شد. مسائل تاکتیکی در این تیم کاملا به جشم می‌آید و زوج سازی‌ها در خط حمله، هافبک و دفاع به خوبی کارایی دارند و این مساله نشان دهنده کار خوب نویدکیا است. عزت‌الله پورقاز در خط دفاع سپاهان را رهبری می‌کند و تیم کاملی شده‌اند. در مقابل تراکتوری‌ها با از دست دادن یکسری از بازیکنان و آمدن رسول خطیبی می‌خواهد از کورس رقابت‌ها عقب نیفتد اما مطمئنا بازی بسیار مهم است و برای سپاهان هم شش امتیازی است.

او اضافه کرد: سپاهانی‌ها می‌توانند با برد مقابل تراکتور یک مدعی را کنار بزنند و راحت تر لیگ را ادامه دهد. بازی سپاهان و تراکتور جنگ هافبک‌هاست. حاج صفی هم به سپاهان پیوسته است و می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. احسان حاج صفی یک بازیکن باتجربه است که از آکادمی سپاهان به فوتبال ایران معرفی شده است و دوباره به خانه‌اش برگشته است و مطمئنا می‌تواند کارایی خوبی برای تیمش داشته باشد.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که کامل ترین‌ تیم‌های ایران سپاهان و پرسپولیس هستند، گفت: این دو تیم می‌توانند قهرمان شوند اما کسب این عنوان به تجربه آن‌ها برمی‌گردد. به نظر من سپاهان بسیار تیم خوبی است و بازیکنان کاملی دارد و در هر پست دو بازیکن خوب دارد. هر تیمی که بتواند کمترین اشتباه را داشته باشد و بیشترین استفاده را از بازی‌ها ببرد قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر را به‌دست می‌آورد.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان به قهرمانی نزدیک تر است، گفت: امسال سالی است که تا آخرین روزهای لیگ قهرمان مشخص نمی‌شود اما من احتمال می‌دهم سپاهان در لیگ امسال قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۶ ۱۶:۰۲

امسال دلتون رو الکی خوش نکنید پرسپولیس با اقتدار قهرمان میشه خیالتون راحت باشه سپاهان مدعی پشت پرسپولیس میافته اینو با تمام قدرت میگم وسلام شاید سال بعد قهرمان بشن ولی امسال جام لیگ برتر مال پرسپولیسه وسلام

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۸ ۰۱:۴۰

قهرمانی شک نکنید واسه پرسپولیسه بدون تعصب و بدون احساسات به عنوان یک فوتبال دوست عرض می کنم چون تیم‌ترین تیم هستند و در تمام خطوط قوی...البته با احترام برای سپاهانی‌ها عزیز