• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122518850

معاون استانداری فارس:

امروز ۷۰۰ میلیارد پروژه در فارس افتتاح می‌شود

امروز ۷۰۰ میلیارد پروژه در فارس افتتاح می‌شود

ایسنا/فارس معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح می شود.

محمود رضایی دوشنبه ۲۵ اسفند، به خبرنگاران گفت: کمربندی شمال شرقی قطعه الف به نمایندگی از پروژه های شرکت ساخت و توسعه، بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند، سالن ورزشی بین‌المللی صدرا و چندین پروژه راهسازی، امروز با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری به‌طول ۹ کیلومتر، آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید صدرا، بازدید از قطعه هفتم آزاد راه شیراز- اصفهان و دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس به عنوان دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی یاد کرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس همچنین گفت: مجموع ارزش روز این پروژه ها در شهر صدرا ، معادل ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مجموع ارزش روز پروژه های قابل کلنگ زنی ۱۱ هزار میلیارد ریال است. 

به گفته وی شروع عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه اقدام ملی مسکن یکی از اهداف و ماموریت های اصلی سیاست شهرهای جدید فراهم کرن شرایط تامین مسکن و سرپناه برای اقشار مختلف اجتماعی پیرامون کلانشهرها است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خاطر نشان کرد: با توجه به این واقعیت که سهم عمده ای از رونق تولید به بخش مسکن و ساختمان مرتبط‌ست، اجرای برنامه اقدام ملی و تولید و عرضه مسکن به عنوان یکی از سیاست های محوری در حوزه راه و شهرسازی تعریف شده است.

او با بیان اینکه، این طرح با هدف رونق تولید و عرضه مسکن، کاهش التهاب بازار و جذب نقدینگی های سرگردان در دستور کارقرار گرفته است، گفت: از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تعهد و برنامه شرکت عمران شهرهای جدید ایران، سهم شهر جدید صدرا ۲۱ هزار واحد مسکونی است. 

 رضایی تمام پروژه های قابل افتتاح در سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز را حول محور ارتقاء‌ قابلیت استاندارد و ایمنی سطح زندگی مردم فارس در حوزه حمل و نقل و راهداری و بهبود زیر ساخت های مرتبط با این حوزه و تامین بخشی از مسکن مورد نیاز استان به عنوان اصلی ترین نیاز خانوار اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha