• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99122418441
  • خبرنگار : 50291

یک مسئول عنوان کرد

گشت نظارت بر بازار قرچک در ایام نوروز فعال خواهد بود/ توزیع تخم مرغ به صورت کیلویی باشد

گشت نظارت بر بازار قرچک در ایام نوروز فعال خواهد بود/ توزیع تخم مرغ به صورت کیلویی باشد

ایسنا/تهران معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گفت: گشت‌های نظارت بر بازار در ایام نوروز فعال خواهند بود.

الله بخش حبیبی پیش از ظهر یکشنبه ۲۴ اسفندماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و لزوم تشدید نظارت‌ها در ایام منتهی به سال جدید، ضرورت دارد اعضای این کارگروه بر اساس وظیفه نسبت به کمیت و کیفیت عرضه کالاها دقت نظر کافی را داشته باشند.

وی ادامه داد: در شش ماهه دوم سال جاری، ۱۳۱۰ تن کالای تنظیم بازار شامل برنج، روغن، شکر، قند، مرغ گرم و منجمد و تخم مرغ جذب شده که این میزان توزیع شده و همچنان در حال توزیع است.

معاون فرماندار قرچک افزود: این کالاها شامل ۳۰۰ تن برنج، ۵۰۰ تن شکر (بخش خانوار و صنف و صنعت)، ۴۰ تن روغن(بخش صنف و صنعت) ، ۱۸۰ تن قند، ۸۰ تن مرغ گرم، ۶۰ تن مرغ منجمد و ۱۵۰ تن تخم مرغ بوده است.

حبیبی اظهار کرد: تمامی عوامل توزیع تخم مرغ طرح تنظیم بازار موظف هستند این کالا را به صورت کیلویی عرضه کنند و بازرسان نیز بایستی این موضوع را بررسی کرده و مسیر انجام هرگونه تخلف را مسدود کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای توزیع میوه شب عید عاملین امر تعیین شده‌اند و با هماهنگی‌های صورت گرفته بین اداره صمت، راهور و شهرداری مکان عرضه متعاقباً به شهروندان اعلام خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان قرچک گفت: در بحث تأمین اقلام اساسی صنف قنادان تاکنون مشکلی وجود نداشته و همچنین امکان توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار برای تمامی واحدهای خرده فروشی که درخواست داشته‌اند، فراهم بوده است.

وی ادامه داد: برای جذب سهمیه بیشتر مرغ گرم و روغن در شهرستان در حال رایزنی هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: از مردم عزیز تقاضا می‌شود در راستای حفظ پروتکل‌ها ، نسبت به رعایت فاصله اجتماعی در صفوف توزیع اقلام اقدام کنند.

حبیبی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف این کارگروه توزیع بموقع اقلام بین شهروندان است و از مردم تقاضا داریم آنها نیز ما را در اجرای صحیح این امر یاری دهند تا مشکلی در رابطه با شیوع کرونا بوجود نیاید.

معاون فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: از زمان آغاز طرح نظارتی ایام نوروز تا کنون تعداد ۹۷۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی اولویت‌ دار سطح بازار صورت پذیرفته و تعداد ۹۷ پرونده تخلف به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنین گشت‌های مشرکت نظارت بر بازار با محوریت اداره صمت و حضور ادارات تعزیرات، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف در دو نوبت صبح و عصر ۷۶ مورد بازرسی انجام داده‌اند و همچنین در ایام تعطیلات رسمی نوروز به صورت مستمر بر بازار نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha