• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99122418011
  • خبرنگار : 30054

راهنمای رفع عیب دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره ساز

راهنمای رفع عیب دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره ساز

هر یک از ما با خدمات و کارآیی سیستم های دوربین مداربسته کاملا آشنا هستیم و می دانیم که این سیستم ها در راستای تامین امنیت و آرامش ما، طراحی شده اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فراگستر الکترونیک، قطعا تاکنون این سوال ذهن شما را مشغول کرده که اگر در سیستم نظارتی شما عیب و ایرادی صورت گیرد، چگونه رفع عیب نماییم و از چه افرادی می توان در این خصوص کمک گرفت. در این متن نحوه رفع عیب دوربین مداربسته را شرح خواهیم داد.

در رفع عیب دوربین مداربسته از چه افرادی کمک بگیریم؟

هر گونه اختلال در سیستم مداربسته، ممکن است موجب از دست رفتن اطلاعات و تصاویر بسیار مهمی شود، بنابراین نیاز است که این اختلالات در سریع ترین زمان ممکن رفع شود. برای رفع عیب دوربین مداربسته، نیاز است که از متخصصین صنعت نظارت تصویری کمک گرفت و از انجام هر اقدام خودسرانه خودداری کرد.

توصیه می گردد محصولاتی که خریداری می کنید حتما دارای ضمانت گارانتی معتبر باشند تا در صورت هر گونه آسیب و یا اختلال، رفع عیب را به متخصصین مجرب بسپارید و از صرف هزینه های اضافی خودداری نمایید.

شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین مرجع سیستم مداربسته، محصولات متنوعی و کاربردی بسیاری را در برندهای: داهوا، هایک ویژن، تیاندی، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا را ارائه کرده است که هر یک از آن ها با ضمانت گارانتی فراگستر و خدمات پشتیبانی فنی ۲۴ ساعت، ارائه می شوند.

بنابراین شما در خصوص رفع عیب دوربین مداربسته و کلیه محصولات نظارتی که با گارانتی فراگستر تهیه کردید، هیچ نگرانی نخواهید داشت.

رفع عیب دوربین مداربسته، چگونه انجام می شود؟

ممکن است عیوب مختلفی در سیستم دوربین مداربسته رخ دهد که نیاز به دریافت کمک از کارشناسان فنی و یا خدمات گارانتی باشد. در ادامه ما به برخی از عیوب احتمالی رایج در سیستم دوربین مداربسته می پردازیم.

. یکی از عیوب رایج در سیستم دوربین مداربسته، فراموشی رمز توسط کاربر است. اگر با این اختلال مواجه شدید، نیاز است با شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی محصول خود تماس بگیرید تا این مشکل در کم ترین زمان حل شود.

اغلب محصولات نظارت تصویری، در هنگام راه اندازی از شما درخواست می کنند که یک ایمیل در دسترس و مربوط به خودتان را وارد نمایید، به سوالات امنیتی پاسخ دهید و یا در برخی از برند ها چون هایک ویژن، علاوه بر دو روش مذکور از روش استخراج فایل در ابتدای راه اندازی اولیه انجام می شود تا در صورت فراموشی رمز، فرآیند بازیابی رمز، سریع بخشد.

در صورتی که در ابتدای راه اندازی اولیه این تنظیمات را اعمال نکردید و با مشکل فراموشی رمز مواجهه شدید، نیاز است که حتما موضوع را به شرکت خدمات گارانتی محصول موردنظر اطلاع دهید و رفع عیب دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره ساز را درخواست نمایید و از درخواست کمک از افراد متفرقه خودداری نمایید.

. یکی دیگر از عیوب احتمالی، بوت نکردن یا روشن نشدن دوربین یا دستگاه ذخیره ساز است. در این شرایط نیاز است که منابع تغذیه، اتصالات، هارد (در صورتی که سیستم مورد نظر DVR یا NVR است) و... بررسی کنید تا از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید و در نهایت سیستم دوربین مداربسته خود را به مرکز خدمات گارانتی مورد نظر ارسال نمایید.

توجه داشته باشید نیاز است که پیش از هر اقدامی در خصوص اجرای مراحل بالا برای رفع عیب دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره ساز، حتما با شرکت خدمات دهنده تماس بگیرید.

. از دیگر عیوب احتمالی، عدم ضبط دستگاه ذخیره ساز است، در این شرایط نیاز است پس از اطلاع به شرکت ارائه دهنده خدمات، هارد، آداپتور، تنظیمات ذخیره سازی و اتصالات مربوط به هارد دیسک، مورد بررسی قرار دهید و در نهایت نیاز است که محصول مورد نظر را به مرکز خدمات و گارانتی ارسال نمایید.

. یکی دیگر از عیوبی که ممکن است در دوربین مداربسته رخ دهد، عدم ارائه تصاویر دید در شب است یعنی دوربین قادر است که تصاویر را در ساعات روز و زمان هایی که نور کافی وجود دارد، ارائه کند. برای رفع عیب دوربین مداربسته در ارائه تصاویر دید در شب، نیاز است که پس از هماهنگی با مرکز خدمات، منبع تغذیه و فواصل کابل کشی ها چک شود.

. ممکن است در فرآیند ارائه و دریافت تصاویر، با نویزهایی مواجهه شویم. این نویزها ممکن است ناشی از عدم رعایت استانداردهای نصب باشد که شامل قرارگیری کابل ها در معرض امواج الکترومغناطیسی، کابل های برق فشار قوی و ... باشند. در صورت بروز هر گونه نویز، نیاز است تا اتصالات بررسی شوند و تصاویر با کابلی بسیار مرغوب و کوتاه مورد بررسی قرار گیرند.

· از دیگر اشکالات و عیوبی که ممکن است پیش آید، عدم تطابق رزولوشن دستگاه ذخیره ساز و مانیتور است، در این شرایط نیاز است که حتما از بوت کردن دستگاه (از طریق نرم افزار های جست و جو مرتبط و بررسی بر روی مروگر وب) اطمینان حاصل نمایید.

در این شرایط می توانید از طریق وب (در برخی از برندها و مدل ها امکان پذیر است) رزولوشن را تغییر دهید و یا با مرکز خدمات تماس بگیرید.

کلام آخر در خصوص راهنمای رفع عیب دوربین مداربسته

در این متن نکات مهمی را در خصوص رفع عیب دوربین مداربسته، ارائه کرده ایم، همانطور که ذکر شد، نیاز است که تمام این مراحل با هماهنگی شرکت خدمات پس از فروش انجام شود تا رفع عیب در کم ترین زمان انجام شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر از راهکارهای امنیتی برای حفظ امنیت و آرامش منزل خود در ایام نوروز مطلع شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha