• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99122417817
  • خبرنگار : 50214

شهردار یزد:

المپیاد ورزشی محلات بستری برای استعدادیابی علاقمندان به ورزش است

المپیاد ورزشی محلات بستری برای استعدادیابی علاقمندان به ورزش است

ایسنا/یزد شهردار یزد با اشاره به برگزاری هشتمین المپیاد ورزش محلات در این شهر، اظهار کرد: هرچند وظیفه شهرداری استعدادیابی و پرداختن به ورزش‌ قهرمانی نیست ولی برگزاری این المپیاد بستری برای ظهور استعدادها در ورزش‌های مختلف است.

«جمال الدین عزیزی» در این باره گفت: در سال های اخیر شهرداری ها اقدامات زیادی در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی و تحرک در بین شهروندان یزدی انجام داده است، افزود: در همین راستا برگزاری المپیاد ورزش محلات در دستور کار قرار گرفت و امسال با استفاده از تجربیات سال‌های قبل هشتمین دوره آن در حال برگزاری است.

وی گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا هشتمین دوره از المپیاد به صورت مجازی برگزار می‌شود و هرچند این شرایط، برگزاری این مسابقات را دشوار کرده اما به خوبی و با استقبال بی نظیر مردم در حال برگزاریست.

عزیزی با اشاره به این که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اقدامات قابل توجهی در زمینه ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی انجام داده است، ادامه داد: برای برگزاری اینگونه برنامه ها نیز بودجه متناسب آن در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان این که یزد به صورت پایلوت به عنوان شهر فعال انتخاب شده است، افزود: شهر یزد در پنج زمینه شهر دوستدار دوچرخه، تناسب، بازی، ورزش و پیاده‌روی ارزیابی شد که در زمینه شهر دوست‌دار دوچرخه، برند نقره و در سایر زمینه‌ها دیگر نیز برند برنز را از آن خود کرد و در همین راستا به عنوان شهر فعال برگزیده شد.

وی با اشاره به توسعه المپیاد ورزشی اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی بین شهرهای خواهرخوانده شهر یزد نیز در دستور کار شهرداری شهر میراث جهانی یزد است.

شهردار گفت: از طرفی المپیاد ورزش محلات، زمینه‌ای برای حضور تمامی استعداد های ورزشی فراهم می‌کند و بستری برای استعدادیابی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، عزیزی در پایان با اشاره به این که وظیفه شهرداری استعدادیابی و ورزش های قهرمانی نیست، اظهار کرد: شهرداری با برگزاری المپیاد زمینه‌ای را فراهم می کند تا استعدادها، خودشان را در ورزش‌های مختلف نشان دهند، هرچند که استعدادیابی و پرورش آنها بر عهده هیات های ورزشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha